Tombo 47 Skrevet 14. Juli, 2014 Er stor fan af massage/tantra specielt givet danske kvinder - og skulle lige høre om nogen var faldet over nogle nye på området...Eller kender til steder, hvor der skiltes med almindelig massage, men tilbydes ekstra(ikke thai)... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Juli, 2014 Du kunne jo prøve www.tantraliv.dk Jeg har ikke selv haft fornøjelsen, og jeg har heller ikke set anmeldelser. Efter hvad jeg kan læse imellem linierne på hjemmesiden, går tingene deres skæve gang, hvis der er kemi til det. Jeg er sikker på, at en anmeldelse vil blive værdsat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. Juli, 2014 Du kunne jo prøve http://tantraliv.dk/tantraliv.dk/Velkommen.html Jeg har ikke selv haft fornøjelsen, og jeg har heller ikke set anmeldelser. Efter hvad jeg kan læse imellem linierne på hjemmesiden, går tingene deres skæve gang, hvis der er kemi til det. Jeg er sikker på, at en anmeldelse vil blive værdsat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tombo 47 Skrevet 23. Juli, 2014 Tak for inspiration - den kommer straks på to do listen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg