Hop til indhold
KingFister

SommerSEX i Herning, erfaringer?

Recommended Posts

jeg har forsøgt igennem længere tid at få en aftale med hende, tror ikke hun er fake, men det er ikke lykkes endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad bliver dine aftaler bremset af?

Jeg tror jeg blev vejet og fundet for tung :)

Har udvekslet nogle få mails med hende idag, og hun ville have mange informationer. Hvor jeg bor, alder, osv.

Og da jeg oplyste at jeg ikke er en bette splejs, spurgte hun efter vægt, som jeg oplyste ærligt. Og har så ikke hørt noget siden.

Fik også på fornemmelsen det var hendes fyr, som skrev

de mails. Hvilket også er iorden, men så kan de jo bare sige det.

En skam fordi hun jo ellers er til fisting, og endda også min anden "særhed", som jeg dog vil lade hende selv annoncere med, hvis hun føler for det ;)

Redigeret af KingFister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror hun er ægte nok. Der har været en lang række annoncer med den email-adresse - nogen af dem sammen med en anden pige. Jeg har været i kontakt med dem begge, men har dog aldrig lavet en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har været sammen med pigen i hendes lejlighed, og kan kun sige......WOW....har planer om et frækt møde i naturen med hende.

Hun er en rigtig dejlig almindelig amatørpige, som ikke lever af dette, men har et ganske almindeligt liv ved siden af.

Som hun selv skriver i annoncen, så er hun ikke spinkel, men absolut heller ikke fed. Hun har efter min smag en rigtig dejlig krop og hun sutter helt fantastisk. Derudover gav jeg hende en dejlig sprøjteorgasme, som hun virkelig nød. Det var bare såååå frækt. Mit indtryk var, at hun nød vores frække møde lige så meget, som jeg gjorde.

Hun var lidt genert i starten, men efter lidt tid fik vi hurtig gang i snakken og herefter dejlig sex. Hvad der skete, vil jeg lade være op til jeres fantasi, men det var super godt og med god tid.

Hun kan helt klart anbefales. Husk at behandle hende ordentligt og med respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Har forsøgt at lave en aftale, men der bliver svaret meget sporadisk og i øst og vest. Hvor foregår det, hvad er niveauet - hvordan ser hun ud? Nogen der ved mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad bliver dine aftaler bremset af?

Jeg tror jeg blev vejet og fundet for tung :)

Har udvekslet nogle få mails med hende idag, og hun ville have mange informationer. Hvor jeg bor, alder, osv.

Og da jeg oplyste at jeg ikke er en bette splejs, spurgte hun efter vægt, som jeg oplyste ærligt. Og har så ikke hørt noget siden.

Fik også på fornemmelsen det var hendes fyr, som skrev

de mails. Hvilket også er iorden, men så kan de jo bare sige det.

En skam fordi hun jo ellers er til fisting, og endda også min anden "særhed", som jeg dog vil lade hende selv annoncere med, hvis hun føler for det ;)

vi kunne ikke få det til at passe sammen, når hun havde tid, havde jeg det ikke og omvendt. Og hun stoppede med at svarer på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...