Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Besøgte klinikken Bangkok i Helsingsørsgade for et par dage siden. Ringede kort inden jeg tog dertil og bookede tid til kl. 20.00 Viste sig at jeg var eneste kunde.

Pigen kaldte sig Darleen (eller noget i den retning) og gjorde et nummer ud af at fortælle mig at jeg bare skulle tænke på "darling" for at huske hende...

Bestilte trad. thaimassage (havde set det til 400 per time på den store meny udenfor). Da pigen kom ind i rummet, så var prisen 500... Normalt er jeg allerede på vej ud igen når dette sker... men var ivrig efter en gang massage og gad ikke finde et andet sted. Påtalte prisen... men lod hende overbevise mig om at hendes massage ville blive ekstra god, ja måske ligefrem fantastisk (selvom vi begge nok vidste bedre)...

Thaimassagen var faktisk rimlig god... dog varede den ikke mere end ca. 35-40 min før det gik over til meget behagelige strygninger over hele kroppen. Nå, men da tiden var ved at være ude, kom det gyldne spørgsmål. Det hele var på menyen: 300 for HJ, 400 for HJ uden tøj, 600 BJ og 1000 for hele pakken. Gider ikke betale ekstra for at hun skal smide tøjet, så skaden blev sam loi. HJ'et var absolut fint og hun var god til at styre slagets gang med lidt frække øjne og godt humør.

Pigen: Sådant set meget sød, men meget professionel (så tab ikke hjertet til hende). Ikke en rigtig 'looker', men har charme. Bøjle på tænderne... dog uden at være teenager... ;-)

Igen: Nej, gider ikke 'pris-legen'.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...