Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

 

Har netop været på besøg hos den storbarmede thai på Amager (annoncerer i EB under denne betegnelse).

 

De store naturlige bryster er absolut et besøg værd... det er den store mave dog ikke (for mig)... Aftalte en halv time uden nogen yderligere specification for 500 DKK... det resulterede i udfoldelse af flere "sprog": fransk, spansk, dansk og med græsk afslutning...

 

Damen er vel omkring 50+ og er sød og rar, men virker slidt både fysisk og psykisk. Man forlader stedet med en følelse af at hun nok burde finde en anden branche eller pensionere sig.

 

Lejligheden er ren og ordentlig. Gode parkeringsmuligheder.

 

Gentagelse: Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag har haft förmånen att umgås lite privat utanför sängen med henne. Smart kvinna med huvudet på skaft, men som tyvärr blivit utnyttjad ekonomiskt. Hon har SKAT efter sig och det tar hårt på henne psykiskt.

Jag har hjälpt henne ett par gånger med pengar till mat och hyra. Pengarna har kommit tillbaka, dock inte i takt med hennes tidsuppfattning. Hon gör inte detta för att hon vill, utan för att hon måste.

Hon har ett stort hjärta och är värd det bästa egentligen.

Jag blir lite ledsen att höra att hon redan efter ett besök signalerar att hon inte mår bra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej manglerish,

Spørgsmål 1: læs min anmeldelse igen...

Spørgsmål 2: EB's massage sektion har en udemærket søgefunktion...

 

spm. 1: manden ville jo bare gerne være sikker fordi at det lød billigt, ergo et helt ok spørgsmål

spm. 2: jeg kan heller ikke med sikkerhed finde noget på EB's massage sektion ud fra det du skriver, ergo er det også et helt ok spørgsmål

 

Men jeg kan finde "AMAGER STORBARMET THAIPIGE" God tid. 5260 9915

er det hende ?

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

spm. 1: manden ville jo bare gerne være sikker fordi at det lød billigt, ergo et helt ok spørgsmål

spm. 2: jeg kan heller ikke med sikkerhed finde noget på EB's massage sektion ud fra det du skriver, ergo er det også et helt ok spørgsmål

 

Men jeg kan finde "AMAGER STORBARMET THAIPIGE" God tid. 5260 9915

er det hende ?

 

På forhånd tak

 

Bingo

Del dette indlæg


Link til indlæg
manglerish skrev, for 14 timer siden:

Stadig frisk på at være et par fyre om hende :)

Jeg kan grundlæggende godt lide hende, men tænker, at hun svinger lidt meget i perioder. Jeg tror nok, at vi har snakket om det tidligere, men det er aldrig rigtig blevet til noget, hvilket nok falder tilbage på mig..Tænker du, at hun er klar på en sandwich?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant

Jeg har været der i dag. 

Hun er træt, efter mange år i gamet. 

Fedladen, med store ægte bryster. 

Hun er sød nok, men slidt. 

500 for all incl.....

Hun annoncerer ikke mere, men arbejder stadig på adressen. 

Kommer ikke igen. 

Kontant. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker vi skal helst være et par stykker, så vi rigtig kan få hende kneppet i bund ;)

stivert skrev, den 28/12/2017 at 08:24:

Jeg kan grundlæggende godt lide hende, men tænker, at hun svinger lidt meget i perioder. Jeg tror nok, at vi har snakket om det tidligere, men det er aldrig rigtig blevet til noget, hvilket nok falder tilbage på mig..Tænker du, at hun er klar på en sandwich?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I er syge i hovedet. vær nu sød ved denne ældre Thai kvinde, der har været i gamet fra da i var knægte. Hun er træt og slidt, og jagtet af SKAT....og I tænker kun på at udnytte hende og "gangbange hende for hårdt" ????...hold nu kæft i skulle skamme jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel egentligt meget simpelt:

Det er hendes krop, så man kunne starte med at spørge om hun var interesseret i nævnte forslag eller ej.

Enten giver hun et afslag eller bliver det en  win win situation for alle deltagende.

Trods alt burde hun være den nærmeste til at svare på hvad hun er villig til.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, den 8/2/2018 at 09:01:

I er sgu' syge i hovederne.....find en ung frisk polak i stedet...:-/

Der er ikke nogen, som vil skade hende eller gøre noget ved hende mod hendes vilje. Det er vel vigtigt at huske på.

 

Hun kan godt sige fra over for de ting hun ikke vil have.

 

Har du for i øvrigt ikke selv været på hende mod betaling?

 

Der er nogen, som tænder på at se hende i en sandwich. Det er der ikke noget sygt i at foreslå til hende...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den ‎11‎-‎02‎-‎2018 at 23:03:

Der er ikke nogen, som vil skade hende eller gøre noget ved hende mod hendes vilje. Det er vel vigtigt at huske på.

 

Hun kan godt sige fra over for de ting hun ikke vil have.

 

Har du for i øvrigt ikke selv været på hende mod betaling?

 

Der er nogen, som tænder på at se hende i en sandwich. Det er der ikke noget sygt i at foreslå til hende...

 

 

Hej Stivert.

Nej - jeg har aldrig været på hende...alle de anmeldelser herinde omkring hende har gjort at jeg har valgt hende fra :-/

JR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, for 10 timer siden:

Hej Stivert.

Nej - jeg har aldrig været på hende...alle de anmeldelser herinde omkring hende har gjort at jeg har valgt hende fra :-/

JR

Ok - jeg troede, at du havde været der. Hun har nu fået blandede anmeldelser....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...