Hop til indhold
TaiZ

Vesterbro 26 Aalborg

Recommended Posts

Pigen ligner lang fra hende på billede og megafransk måtte jeg ikke selvom jeg betalte for det.

Kommer der ikke igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ret generelt for steder i Aalborg..! Sidst jeg gik på besøg på Vesterbro besøgte jeg både den ene og anden side af gaden( Vesterbro 26 og Vesterbro 45), og ingen af pigerne lignede dem på billederne, så gik igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle har været en tur forbi vesterbro 26 i Aalborg deres side6 er her vesterbro 26 Aalborg jeg må sige at de to gange jeg har været der har det været helt fint, første gange havde jeg travlt og skulle bare lige have en hurtig gang dansk det fungerede godt pigen forstod og talte engelsk hvilker var super, jeg fik hvad jeg skulle have og betalte 600 kr. for lidt fransk og så en hurtig gang dansk pigen passede nogenlunde til de foto jeg havde set på nettet måske var hun blevet 2 - 3 år ældre men okay.

 

Min anden tur forbi stedet var i dag, her åbnede en meget smuk ung pige (alderen har vel været 22 - 23 år) døren og det var 100 % hende på de foto jeg forinden havde set, jeg havde nogle euro som jeg gerne ville betale med og hun fik da også langt om længe regnet ud hvad det skulle koste hun regnede sig frem til at en halv time kunne blive 200 euro inkl. det hele jeg havde 20 euro ekstra og smed dem også på bordet det passede hende fint. Først fik jeg en gang superfransk til at begynde med syntes jeg at hun virkede noget uerfaren men det var åbenbart bare hendes måde at varme op på der var lidt uvant for mig herefter suttede og slikkede hun og tog den også ret dybt ned i halsen det gjorde virkeligt godt at se og føle hendes unge mund på arbejde herefter slikkede jeg hende lidt, og herefter fik jeg lidt dansk i missionær stillingen og tog hende også bagfra da jeg lige var ved at komme måtte jeg trække mig ud inden jeg skulle igang med hendes stramme hul, da jeg havde sundet mig et minuts tid fik jeg hende til at ligge sig på alle fire igen jeg fik smurt gøjsen med gel og gik så stille og roligt igang med hende snævre åbning og den var snæver og god til sidst spøjtede jeg ud over hendes ryg og jeg satte gøjsen hen mod hendes mund for at se om hun vill tage det sidste i munden det ville hun og hun rengjorde den indtil den blev slanten.

 

FANTASTISK OPLEVELSE hun minder om en ung naiv pige man samler op i byen og som man så får lov til at bolle på alle måder.   SUPER KOMMER SNART IGEN.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...