Hop til indhold
Lucky69luke

Bambi - 23 på Amager

Recommended Posts

Hej drenge,

Tjaa hvis man ringer/ txt er der meget der kan lade sig gøre !

Specielt de piger der skrive spørg for Extra/ Special wish!

Hvis man er oral 69 dreng er det rart at vide hvad man er op mod;-)

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaa hvis man ringer/ txt er der meget der kan lade sig gøre !

Specielt de piger der skrive spørg for Extra/ Special wish!

Hvis man er oral 69 dreng er det rart at vide hvad man er op mod;-)

 

Er du ikke rar at være konkret: Har du faktisk selv skrevet/ringet og fået tilbudt sex uden kondom? Bare et "ja" eller "nej" vil afklare tilstrækkeligt - jeg behøver ikke vide om det er opkald eller txt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge,

For dem der har svært ved at extrapolere, JA både txt og Tlf. Har bekræftet sex uden!

Derfor har jeg ikke rigtig lyst! Da det ligsom dæmper iveren efter en våd 69er ;-(

Hun lyder OK, 45 min sex uden og dybt blow med slug 1800,- hvis man er til det!

Jeg er nog mere til 1400 for en time med gummi... Men tror jeg napper endu en polak!

De er oplagt nu de her her og sikke et facelift med den lejlighed ... Tror ikke udlejer ved!

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der og de bryster er bare megalækre - dobbelt øv er det så, at jeg dårligt måtte røre ved dem.

 

Dét gjorde så tilgengæld, at MiniMe ikke ville lege med og det blev damen nærmest fornærmet over, så nej, jeg kommer ikke tilbage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet hende én gang for 3-4 måneder siden. Ganske nedturs-agtig efter min smag, medmindre man har hang til kvinder med begyndende vom. Men ok jeg kunne selvfølgelig have set nærmere efter på hendes foto's eller afvist hende i døren. Lesson learned! Det blev et pænt dyrt og uhyggelig ringe blowjob for mere gad jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123

Har prøvet hende én gang for 3-4 måneder siden. Ganske nedturs-agtig efter min smag, medmindre man har hang til kvinder med begyndende vom. Men ok jeg kunne selvfølgelig have set nærmere efter på hendes foto's eller afvist hende i døren. Lesson learned! Det blev et pænt dyrt og uhyggelig ringe blowjob for mere gad jeg ikke.

Ja, jeg har også været der. Jeg er en stor ynder af positive beskrivelser, så det vil jeg ikke gå i detaljer med- nå men lige inden jeg gik ud af døren sagde hun " the next time you visit me, ill give you 15 minuts free". Hm - godt man ikke er ludoman.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...