Hop til indhold
SilasLBD

Nogen der har prøvet dem?

Recommended Posts

Virkelig en informativ overskrift, der indbyder til at hjælpe. Det kan trådstarter umuligt gøre bedre en anden gang, f.eks ved at skrive navn på pige eller sted i overskriften. Ironi kan forekomme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at være der nogle gange, men det efter hånden et års tid siden.

Ok sted, men lidt svingende kvalitet, men prøv det og giv os andre en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at være der nogle gange, men det efter hånden et års tid siden.

Ok sted, men lidt svingende kvalitet, men prøv det og giv os andre en anmeldelse.

 

Enig med Supersex og har også besøgt stedet flere gage med blandede oplevelser dog mest af det gode.

 

De hører tilbage fra tiden på Skjulhøj Alle og efterfølgende Glostrup.

 

Prøv det selv og gå hvis pigerne ikke frister det plejer de at acceptere.

 

Dario

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv det selv og gå hvis pigerne ikke frister det plejer de at acceptere.

 

Jeg har nu heller aldrig oplevet at blive holdt tilbage og tvunget til sex  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jern,

Nej det ville sgu da være sagen, så ku man berettiget kræve betaling... Gerne forud ! ;-)

Men jeg havde faktisk en dejlig oplevelse ned en privat i bagsværd der nærmest overfaldt en,

Hun var så klar at vi aldrig rigtigt snakkede forventninger... Men mine blev opfyldt fuldt ud!

Ja, jeg var gentlemen nok til at betale bagefter og siden tilbud om reduktion næste gang ;-)

Så Jern du var tæt på! Men har nok ikke lige helt oplevet din version!

Luke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er slet ikke det samme som fra tidligere tider med dem , så forbered dig på en anden magisk stemning fra du har betalt og til hun kommer tilbage......og pas på fjedrene i den dårlige madras, er den rene tortur også for knæene imens hun holder lige der med hånden  :mrgreen:   tjaaa dyre lærepenge i længden, jeg kommer ikke der mere  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jern,

Nej det ville sgu da være sagen, så ku man berettiget kræve betaling... Gerne forud ! :wink:

Men jeg havde faktisk en dejlig oplevelse ned en privat i bagsværd der nærmest overfaldt en,

Hun var så klar at vi aldrig rigtigt snakkede forventninger... Men mine blev opfyldt fuldt ud!

Ja, jeg var gentlemen nok til at betale bagefter og siden tilbud om reduktion næste gang :wink:

Så Jern du var tæt på! Men har nok ikke lige helt oplevet din version!

 

Har du ikke et link til din anmeldelse - tror jeg har læst den engang - eller en anden, hvor fyren knap nåede indenfor døren, før pigen havde pikken i munden  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...