Hop til indhold
LongJohn69

GP'ere på ferie

Recommended Posts

Kunne der være basis for en lille ferie-kontakt-database imellem trængende gentlemen og GP'ere - begge på ferie ?

Som Gentleman kan man godt oparbejde et vist hormonelt overskud når man har set på smukke kvinder på Agia Anna stranden på Naxos i flere dage :).....og mon ikke en enkelt GP'er eller to kan oparbejde et tilsvarende financielt underskud i Cora på Naxos......basis for lidt hyggelig ferie-symbiose i strandkanten :) Det kræver bare at vi kan finde hinanden ude i ferielandet. Alle melder ferieopholdssted til mig og jeg tager en formue for at formidle kontakten :) :)

Eller - er det en del af charmen ved at holde ferie at komme hjem med så meget overtryk at ens ynglings-GP'er er tvunget til st holde en ekstra ferie når man har været et smut forbi og ønske hende velkommen hjem ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du tror at GPerne vil fortælle hvor de holder ferie? Go sommer i din fantasi verden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hvad med at støtte lokal sporten lidt. Jeg er ret sikker på at der også findes gp'er syd for grænsen.

Pigerne her hjemmefra er jo på ferie.. og havde nok blevet hjemme hvis de manglede pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tåbeligt forslag fra LongJohn. Der er under hele sommeren masser af GP'er man kan besøge alle steder. Når en pige holder ferie, så holder hun sku da ferie. Og tror man at man er så tæt på en glædespige at hun vil have besøg af en i hendes ferie, så klarer man det internt de to imellem.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - jeg holder ferie fra mit normale job de næste par uger...

og hvordan gør jeg det bedst - med at dyrke sex sgu da..... hvorfor rejse når jeg kan dyrke sex :) rejse det kan jeg gøre til vinter hvor det er koldt

når det er varmt og safterne stiger - så skal det da bruges fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja - jeg holder ferie fra mit normale job de næste par uger...

og hvordan gør jeg det bedst - med at dyrke sex sgu da..... hvorfor rejse når jeg kan dyrke sex :) rejse det kan jeg gøre til vinter hvor det er koldt

når det er varmt og safterne stiger - så skal det da bruges fornuftigt :)

Sådan kan mig også holde ferie :) Begravet i pik ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Hej longjohn 69

Som en person i besiddelse af en go portion humor og lidt jysk lune så syns jeg dit forslag er helt fantastisk til at give dagens grin :-D og hvem ved måske der virkelig ligger en dansk lyshåret lang benet gp på spaniens sol kyst i stor pengenød og med sparegrisens revne vidt åben :-D

Go sommer og go humor Claes'en

Autoiseret humør spreder & lyst løgner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne der være basis for en lille ferie-kontakt-database imellem trængende gentlemen og GP'ere - begge på ferie ?

Som Gentleman kan man godt oparbejde et vist hormonelt overskud når man har set på smukke kvinder på Agia Anna stranden på Naxos i flere dage :).....og mon ikke en enkelt GP'er eller to kan oparbejde et tilsvarende financielt underskud i Cora på Naxos......basis for lidt hyggelig ferie-symbiose i strandkanten :) Det kræver bare at vi kan finde hinanden ude i ferielandet. Alle melder ferieopholdssted til mig og jeg tager en formue for at formidle kontakten :) :)

Eller - er det en del af charmen ved at holde ferie at komme hjem med så meget overtryk at ens ynglings-GP'er er tvunget til st holde en ekstra ferie når man har været et smut forbi og ønske hende velkommen hjem ? :)

Uge 32 - Nordsverige? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, hvorfor håner I trådstarter på den måde?

 

Der er da intet odiøst i hans forslag, faktisk bruger jeg selv en lignende procedure.

 

Stort set det eneste tidspunkt, hvor jeg er ked af at ære single (enkemand), er, når jeg skal på ferie.

 

Så de år, hvor jeg ingen kæreste eller veninde har, ja da lejer jeg faktisk en pige at dele oplevelserne med.

 

Det kan være her hjemmefra, i Hamburg eller direkte på feriestedet.

 

på den måde undgår jeg at sidde alene på restauranten om aftenen,og pigen får én på opleveren, god mad og drikke og lov til at shoppe bare nogenlunde moderat.

 

Så LongJohn, lad dig ikke slå ud, men klø bare på! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak - det gør jeg altid :).....og i sommerferien klør det lidt mere end normalt :)

Nogle opfattede det vist blot som alvor :).....jeg skulle sikkert også gave posted det under Hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...