Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg savner at møde en pige og blive overrasket. Blæst ud af skoene, for at bruge en gammel cliche.

Sidste gang det skete var med pige som nogle af jer sikkert kender, nemlig kære Rebecca på Cabinn.

Første gang jeg mødte hende var mit første indtryk

" hun er sød , men jeg bliver nok nød til at besøge en efter hende fordi jeg skal have en oplevelse. Lidt for meget grå mus."

30 min senere gik jeg fra stedet, hovedet fyldt med minder, følelser af barndommens første kærlighed og så tømt for al kropsvæske at jeg måtte købe en liter æblejuice i receptionen.

Gott in himmel, Holy Crap, What the Fuck just......

Jeg leder nu efter en ny OH My God oplevelse.!

Håber der er en af jer der har kortet til mit næste Skjulte skat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Hej Thomas28

 

Hvor har du ret ! ... Der er ganske få kvinder som man tænker positivt tilbage på, som er

stoppet. Jeg husker også tilbage på Rebecca som noget rigtig dejligt.

 

Desværre kan jeg ikke rigtig guide dig til en ny skat, for de hænger ikke på træerne.

Men siden hen, er jeg engang imellem stødt ind i nogle kvinder som også har givet

mig rigtig gode oplevelser. Som bestemt er værd at huske tilbage på.

 

Én af dem er Miriam som ville være sammen med mig privat, men som nu er forsvundet ud

i glemslen og lever sit eget liv ude i den store verden. Én anden pige som er værd at nævne

er Diana26 som var i KBH for godt 1,5 år siden, men som jeg ikke har set siden. Hun var også

på højde med Rebecca. Men alle nævnte 3 piger er ikke kommet til KBH igen ... øv.

 

Jeg tror .. rettere håber på .. at man en gang støder ind på nogle nye kvinder som er i samme

liga. Men man skal måske nok igennem mange andre før man finder hende, hvem ved !

 

Angath

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...