Hop til indhold
Findus

De værst beliggende bordeller du har oplevet?

Recommended Posts

Når vi har en aftale om en hyggestund vil de fleste af os gerne ind på adressen - og ud igen - uden at tiltrække alt for stor opmærksomhed, faktisk helst uden at blive set overhovedet :)
 
Der er en del diskret beliggende bordeller/privat diskret adresser rundt om i landet. Fra opgange i boligejendomme hvor naboerne ikke helt er klar over hvad der foregår, til naboløse huse på landet med parkering omme bagved. Men der er også de andre mere indiskrete adresser - der hvor du står ved døren med hjertet i halsen, mens forbipasserende og naboer sender dig nysgerrige, forargede eller nedladende blikke.   
 
Hvad er det mest indiskret beliggenhed, og den mest pinlige episode med tilskuere du har oplevet i forbindelse med et besøg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden ville jeg besøge Stadion allé i Ikast, og troede jeg parkerede diskret ved nogle boligblokke lidt derfra, men da jeg kom tilbage havde ungerne i blokken sat en seddel i vinduesviskeren 'Var det godt'  :sad:  :grin: NEJ  :grin: Kom der ikke siden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

jeg kan huske da sms-planet for en del år siden lå lige ud til det befærdede Lyngbyvej (første adresse på Lyngbyvej, den næste var lidt mere diskret). Det var skideubehageligt, og siger lidt om hvor afhængig man var af stedet dengang. Jeg kan huske jeg nogle gange stod og lurede i mellemgangen og ventede på at bilerne, der kørte forbi med intervaller grundet stoplys, havde kørt forbi. Mutter trippede i baggrunden, fordi hun jo ikke ville have, at nogle ud af vagten kunder stod i vejen for nytilkomne.

 

Nogle synes thaistedet i Bergensgade er meget indiskret. Jeg synes ikke der er noget at skjule ved at gå ind der. Men det er et jo også et sted hvor alt kan ske. Der kommer kvinder, og omvendt kan man som mand få hvad som helst man måtte ønske med den rigtige pige.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden ville jeg besøge Stadion allé i Ikast, og troede jeg parkerede diskret ved nogle boligblokke lidt derfra, men da jeg kom tilbage havde ungerne i blokken sat en seddel i vinduesviskeren 'Var det godt'  :sad:  :grin: NEJ  :grin: Kom der ikke siden 

Hej Lars.

 

Skægt du, lige skulle nævne det sted. For mange år siden. Havde jeg venner der boede i de nævnte boligblokker. med udsyn til det gule hus. Hvor man kunne se de mænd. Der kom og gik. Fandme mange sjove grin, vi har fået der. Men ja det hus er bestemt ikke indiskret  :-P  :-P

 

Ha en dejlig dag Lars60.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Findus fedt indlæg du her, har lavet.

 

Jeg besøgte et sted ved Viborg for, et par år siden. Et hus i et villa kvarter. parkerede bilen tæt på. Og gik hen til huset. Naboen stod og smillede til mig da, jeg ringede på. :-P  Fandme om han ikke stod der igen da jeg kom ud.  :eek:  :-P  :-P Blev rød i hovedet meget rød. og fik fremstammet et hej. Der stod han sku så og storgrinede  :-P  :-P

Meget pinligt. Dog til, at grine af idag. Aldrig været der siden  :-P  :-P

 

God dag, til dig Findus.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lars.

 

Skægt du, lige skulle nævne det sted. For mange år siden. Havde jeg venner der boede i de nævnte boligblokker. med udsyn til det gule hus. Hvor man kunne se de mænd. Der kom og gik. Fandme mange sjove grin, vi har fået der. Men ja det hus er bestemt ikke indiskret  :-P  :-P

 

Ha en dejlig dag Lars60.

 

KK

UPS JA  :lol: Og ungerne stod oppe på en af terrasserne og skraldgrinede  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lars.

Skægt du, lige skulle nævne det sted. For mange år siden. Havde jeg venner der boede i de nævnte boligblokker. med udsyn til det gule hus. Hvor man kunne se de mænd. Der kom og gik. Fandme mange sjove grin, vi har fået der. Men ja det hus er bestemt ikke indiskret :-P:-P

Ha en dejlig dag Lars60.

KK

Du sender lige en flaske vin, og siger pænt undskyld til Lars :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mange år siden ville jeg besøge Stadion allé i Ikast, og troede jeg parkerede diskret ved nogle boligblokke lidt derfra, men da jeg kom tilbage havde ungerne i blokken sat en seddel i vinduesviskeren 'Var det godt'  :sad:  :grin: NEJ  :grin: Kom der ikke siden 

 

Nej, det er ikke det mest diskrete sted - næsten ligemeget hvor man parkerer i nærheden, så skal man alligevel ud at gå for at komme til stedet. Tidligere var det dog et meget berømt (berygtet) og velbesøgt sted, som selv div. politikere besøgte eller bestilte piger fra  ;)

 

Det fungerer dog stadig, men vagtplanen er sjældent fyldt ud - Idapigen besøger dog stedet jævnligt:

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langelinie 8 Vejle, det lille grønne hus med indgang helt ud til fortovet. Rimelig befærdet vej lige bag ved banegården og en meget besøgt is kiosk 50 meter derfra. Det var helt galt hvis det var Pia fra fyn der var på vagt, så kunne der sidde så mange i vente værelset, at døren var låst  :oops: .Tror aldrig jeg fandt en naturlig måde, at gå fra den låste dør -loool-

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sender lige en flaske vin, og siger pænt undskyld til Lars :D :D

Hey Holstebronx  :-P  :-P  :-P

 

Ja du, har ret.  :-P  Lars60 må sende adressen.  :-P

 

Ha en god dag.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grønnegade 64 førhen. Indgang helt ud til gaden, hvor man skulle stå og ringe på. Besøgte stedet en enkelt gang, hvor døren dog ikke var låst og jeg vadede lige ind til telefonpigens store overraskelse. Pigen jeg søgte var dog ikke på vagt, hun var vist blevet lidt forsinket - jeg fik så tilbudt en anden pige, som så blev sur over jeg ikke lige tog hende og jeg blev så varpet ud igen - lige ud på gaden, da jeg ikke måtte sidde og vente på den anden - tvivler nu på hun overhovedet kom, da jeg ikke kunne se at der kunne være plads til 2 piger på vagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Holstebronx  :-P  :-P  :-P

 

Ja du, har ret.  :-P  Lars60 må sende adressen.  :-P

 

Ha en god dag.

 

KK

Gerne en go' årgangs Rioja  :lol:

 

Det er mange år siden jeg flyttede (flygtede) fra den vestlige side af højderyggen, og jeg SKAL ikke tilbage - Så du må nyde den alene  ;)

 

SKÅL  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der andre end mig der glemmer at tænke på exit, og kun tænker indgang?

 

Synes der faktisk er ret mange steder der ligger direkte ud til ret befærdede veje, hvor jeg som regel kun fokuserer på at komme diskret ind, og det kan som regel lade sig gøre med lidt god timing at snige sig nogenlunde ubemærket ind.

 

Det kan være Romantica i Marstalsgade i ly af busken, ned ad kældertrinene til thaierne på Danasvej, ind i 'venterummet' hos Athena hvor hun før huserede langs søerne på Frb, japanerne i Gormsgade... osv.

 

Pyh, det gik fint - pause i trafikken, ingen fodgængere lige ved siden af.

 

Og så når det hele er overstået. FUUUUCK! Jeg skal jo ud igen! :oops:

 

Og det er typisk lige 30 sekunder før bussen kommer på Danasvej, og 30 mennesker står i kø - eller et større selskab vandrer langs Vodroffsvej på vej fra Det Ny Teater... osv... 

 

 

PS - en del thaisteder i forstæderne er ret indiskrete, synes jeg. Ikke så meget beliggenheden, som at man støder ret flittigt sammen med andre gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja der er et sted jeg har været et par gange lige ud til en befærdet vej. og begge gange stirrede folk på mig jeg smilede bare tilbage. Det kunne jo være jeg så på deres elfyr eller et eller andet.

 

Stedet er ikke særlig distræt man kan ligefrem se videokameraet et gammel monstrum af en sag. gardinerne er altid ned så dem der går forbi vil nok tænkte sit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Er der andre end mig der glemmer at tænke på exit, og kun tænker indgang?

 

Synes der faktisk er ret mange steder der ligger direkte ud til ret befærdede veje, hvor jeg som regel kun fokuserer på at komme diskret ind, og det kan som regel lade sig gøre med lidt god timing at snige sig nogenlunde ubemærket ind.

 

Det kan være Romantica i Marstalsgade i ly af busken, ned ad kældertrinene til thaierne på Danasvej, ind i 'venterummet' hos Athena hvor hun før huserede langs søerne på Frb, japanerne i Gormsgade... osv.

 

Pyh, det gik fint - pause i trafikken, ingen fodgængere lige ved siden af.

 

Og så når det hele er overstået. FUUUUCK! Jeg skal jo ud igen! :oops:

 

Og det er typisk lige 30 sekunder før bussen kommer på Danasvej, og 30 mennesker står i kø - eller et større selskab vandrer langs Vodroffsvej på vej fra Det Ny Teater... osv... 

 

 

PS - en del thaisteder i forstæderne er ret indiskrete, synes jeg. Ikke så meget beliggenheden, som at man støder ret flittigt sammen med andre gæster.

 

Japanerne i Gormsgade ja. Men hold kæft et dejligt sted.

 

Thaistederne ja kan ikke lide dem der ligger ud til et busstopsted, men ellers så synes jeg også, at man skal spille med på, at de altså også leverer massage, og at piger komme der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af de steder jeg har besøgt, er der vel kun 1 sted som i mine øjne var 99% diskret. Det var så også ude på landet.

Østergade i Struer ligger skråt overfor banegården :D

 

Det er sket et par gange at forbi gående har fnist lidt efter mig, men den eneste gang hvor ordet pinligt kan indgå, det var jeg selv skyld i.

 

Sidste sommer skulle jeg besøge Kats massage i Randers, og på det tidspunkt var det sældent at jeg besøgte glædes piger, så jeg havde ikke nogen indgangs / exit strategi :D

jeg havde læst anmeldelser om stedet herinde, og alle anmeldelserne var inklusiv ekstra ydelser, så for mit vedkommende så jeg "massage stedet" som et skalkeskjul, og antog at dem som boede omkring stedet også vidste det.

 

Jeg var på gå-ben og brugte min mobil til at finde adressen. Halvvejs stoppede jeg op, og straks var der en kvinde som spurgte om jeg havde brug for hjælp.

"Nej tak, jeg ved hvor jeg skal hen" svarede jeg.

Da jeg så kom til gaden hvor Kats massage ligger, stod der nogle unge mænd udenfor en opgang 30 m derfra vel...ikke byens mest artige drenge. Jeg synes ikke lige at de skulle se hvilken dør jeg gik ind af.

jeg skulle selvfølgelig bare være gået hurtigt ind af døren, men jeg ventede og ventede, gik forbi flere gange men drejede fra fordi "situationen" ikke lige var 100% perfekt. Andre folk gik jo også op og ned af gaden. Så jeg endte vel med at gå forbi indgangen 5-6 gange :D

Da jeg så skulle derfra, gik jeg hurtigt ud af døren med blikket rettet nedad og var ved at gå ind i en mand :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker klinikken i Sølvgade med to hvide løve skulpturer udenfor .. .. 5 meter fra busstoppestedet! Rædselsfuldt!

Også Vestergade i Odense er meget indiskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Kan vi så lige blive enige om at i ikke længere klager jer over de ti minutters kørsel der er fra befærdet byzone fordi vi har gjort os umage med diskret beliggenhed. Hæ hæ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi så lige blive enige om at i ikke længere klager jer over de ti minutters kørsel der er fra befærdet byzone fordi vi har gjort os umage med diskret beliggenhed. Hæ hæ.

 

   På ingen måde Sisse :) Personligt så er jeg vældig godt tilfreds med det initiativ - især hvis der er et hus nummer, som er synligt fra ALLE ankomst veje/sider :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Valhalla er no-go. fordi min søster bor 2 huse oppe ad vejen, og min bil har firma logo = ikke til at overse.

 

Ellers har alle steder jeg har besøgt, været ok. Det er jo altid i andre byer (her i Silkeborg, er der ingen interessante steder/piger),

så om det er ud til hovedgaden eller ej, jeg kender jo ingen der alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du har været i Thailand ved du at Thaierne ikke skjuler deres massageklinikkers indgangspartier. Tværtimod. At gå til massage i Thailand - med eller uden happy end - er derude en helt naturlig ting som ikke vækker almindelig opmærksomhed. Derfor er Thaierne ikke opmærksomme på hvad nogle herhjemme finder skamfuldt eller ubehageligt ved at blive set gå ind til en Thai massageklinik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Kunderne skal bare tænke på, at der også kommer kvinder steder der ser pæne ud udefra, og at der er meget andet på menuen end sex. Det er et personligt valg, at overbevise sig selv om at en thaimassage sted er et bordel, bortset fra de steder, hvor hjemmesiderne skriver om sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M54Årh.

Fra min tid som debutant husker jeg Silkeborgvej lige overfor Åbyhøj Torv. Ikke den på første sal, men den i gadeplan, hvor man trådte direkte ud på en temmelig befærdet gade.

Stedet var i øvrigt drevet af afdøde "Sandra" fra Kbh. - dejlig varm moden kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Grønnegade 64 i Århus har altid haft en dårlig beliggenhed, hvor man trådte direkte ud i en meget befærdet gade og tæt på busstop-sted. Nu kan man så gå ind i gården i stedet og det hjælper på det. Enig i at stedet overfor Åbyhøj Torv også var meget lidt diskret.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Langelinie 8 Vejle, det lille grønne hus med indgang helt ud til fortovet. Rimelig befærdet vej lige bag ved banegården og en meget besøgt is kiosk 50 meter derfra. Det var helt galt hvis det var Pia fra fyn der var på vagt, så kunne der sidde så mange i vente værelset, at døren var låst  :oops: .Tror aldrig jeg fandt en naturlig måde, at gå fra den låste dør -loool-

Jeg husker det tydeligt - Især når Charlotte1 var der  :P Nu er den lukket, men i den gamle antikbutik ved siden af is-baren er der åbnet et thaisted. Her i sommervarmen sidder is-kunder på trappen og vinduesbænken foran. SPØRG lige om diskret adgang  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...