Hop til indhold
Maestro

Lotus Massage - Frederiksberg - Friske erfaringer ønskes

Recommended Posts

Lotus Massage, Dronning Olgasvej 2, Frederiksberg

Er der nogen som har friske erfaringer fra dette sted?

Div. services, priser på services og pigernes udseende mv.

Anyone!

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Voksen...

Kender I det, at nogle gange er man helst fri for hjælpen?... Go glad søndag til alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lotus Massage, Dronning Olgasvej 2, Frederiksberg

Er der nogen som har friske erfaringer fra dette sted?

Div. services, priser på services og pigernes udseende mv.

Anyone!

-Maestro

 

Den er på thailisten ...

https://maps.google.dk/maps/ms?msid=210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68&msa=0&ll=55.688424,12.540121&spn=0.027578,0.084543&iwloc=lyrftr:msid:210677939913023614244.0004d9108a23d409fab68,0004d9a01b84c8ed266cd,55.687553,12.540207,0,-32

 

Jeg har ikke nylige erfa, men i en privat besked skriver en anden bruger, der er "nybegynder" om sin oplevelse på stedet:

 

"det var en ældre dame der ikke var særlig køn og ville mest bare dille på mig"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nødig lyde morgensur ell. lign. - men jeg spurgte efter ERFARINGER fra stedet! Og ikke efter et link til en klinik, som intet har med min efterlysning at gøre. Dit link henviser til et sted på Amager! Må jeg henlede din opmærksomhed til min overskrift i efterlysningen, hvor der står FREDERIKSBERG.

Kom nu guys. Løft standarden en smule ;)

God dag til alle.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Maestro

 

Jeg kom der en del for halvt år siden og fik udemærket massage af mammasan Ann

Ann er i slutningen af 30 erne .

Der var også en yngre som er ret god til det hele men med cilikonebryster hun hedder Nancy

Ved ikke om du kan bruge det til noget

 

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi også for ca 5 måneder siden. Der ydes en fenomenal massage af Ann men blev ikke tilbudt ekstra og da der ikke var andre kunder i Thai hytten og jeg havde 300 kr, der brændte i mine lommer fik jeg forlænget massagen med 1/2 time mere. Der efter blev Katin ringet op for, at klare det forhøjet blodtryk. Jeg har faktisk stedet på min besøgs top 5 liste, så det skal snart afprøves igen.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik for ca. 3 mdr siden af en thai dame en times oliemassage med hj. Føj det var spild af 600,-

Dårlig massage og dårlig hj. Kan være at jeg fik den forkerte massør. Hun så bestemt ikke køn ud og hun skulle hele tiden på toilettet og s.... Bare tanken gjorde det til en dårlig oplevelse. Hvis man har ondt i maven, så hold fri!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik for ca. 3 mdr siden af en thai dame en times oliemassage med hj. Føj det var spild af 600,-

Dårlig massage og dårlig hj. Kan være at jeg fik den forkerte massør. Hun så bestemt ikke køn ud og hun skulle hele tiden på toilettet og s.... Bare tanken gjorde det til en dårlig oplevelse. Hvis man har ondt i maven, så hold fri!!!!

Tak for advarslen. Lyder godt nok ikke særlig tiltrækkende.

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for nylig (har ellers tidligere været et af mine stam steder). Hun var bestemt ikke køn og kunne ikke give massage og hendes service ydelser (guld pakke)  kunne jeg have gjort bedre selv med en kottelet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der for nylig (har ellers tidligere været et af mine stam steder). Hun var bestemt ikke køn og kunne ikke give massage og hendes service ydelser (guld pakke) kunne jeg have gjort bedre selv med en kottelet.

Tak for din kommentar Allan5.

Jeg sparer helt sikkert krudtet og besøger en af de andre fantastiske steder på Frederiksberg, som der heldigvis er mange af :)

-Maestro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...