Hop til indhold
Massage-testeren

Rubinpigerne ? - Nogen der kender stedet ?

Recommended Posts

Faldt over denne annonce på Massageguide og der er et website http://www.rubinpigerne.mono.net/ og som altid er disse website lavet af en eller anden morfar der har lavet det for dem.

Det er rigig Windows Express webeditor og pinligt at se på, anyway, nu kiggede jeg på den og egentlig tænker jeg lige at besøge hende "Sussi" der er der nu, hun er lidt buttet og har kæmpe kasser, lige til at få en hjernerystelse af hvis hun rider og de gynger mens man har hovedet i mellem dem.

Men jeg tænker lidt tit kan man se på billederne om pigerne egentlig kan lide at få taget dem, og ligner de ikke nogen der gider så plejer jeg at springe over, og i dette tilfælde ligner det , det samme, specielt det første fordi de nærmest er her af pligt og ikke helt frivillig 

 

Nogen der kender dette sted og har besøgt det og i såfald får man noget godt uda f besøge ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle hvis have været under efterlysning

Redigeret af nuhok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men stedet er glimrende og Sussi er sød og afslappet....men hun tager hjem i aften.

Noget om, hvornår hun kommer igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...