Hop til indhold
ThorsHammer

Så fås en kvinde ikke mere velskabt...!

Recommended Posts

Så fås en kvinde vist ikke mere lækker og velskabt!!
Brysterne ses også at være helt ægte, naturlige og passende store :wink:

 

http://ekstrabladet.dk/side9/

De skriver, hun hedder Kirstine og er en 20 årig HF-studerende, der kommer fra Randers.

Husk nu at give hende topkarakteren 6, når du alligevel er på Ekstra Bladet - forudsat du er logget ind og har stemmeret, selvfølgelig :)

Wauwwww, siger jeg bare!

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bob bob.

Tjah, jeg synes, hun er ganske almindelig, men – indrømmet – sød, flot bygget og helt naturlig. Jeg har givet hende 4, fordi hun er topløs ;) .

Og når man går på HF er man ikke studerende, men elev.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smukke bryster, ja. Men jeg ser dagligt kvinder der er mere velskabte end hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nu hende her er endnu mere velskabt. http://ekstrabladet.dk/side9/article4898172.ece

 

Lange, hun er bestemt også velskabt og lækker, og hende gav jeg tidligere på måneden vist også et 6-tal....!

Personligt ville jeg dog altid foretrække Kirstine, fordi alt ved hende ser helt naturligt ud og formentlig også ER helt naturligt :)

Borende X, dit 4-tal virker altså skuffende og uforståelig "småtskårent", men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres... :???:

Bly, de kvinder du "dagligt" ser som er "mere velskabte" - hvor foregår det henne? :cool:

Kan man evt. få et telefonnummer? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fås en kvinde vist ikke mere lækker og velskabt!!

Brysterne ses også at være helt ægte, naturlige og passende store :wink:

 

http://ekstrabladet.dk/side9/

De skriver, hun hedder Kirstine og er en 20 årig HF-studerende, der kommer fra Randers.

Husk nu at give hende topkarakteren 6, når du alligevel er på Ekstra Bladet - forudsat du er logget ind og har stemmeret, selvfølgelig :)

Wauwwww, siger jeg bare!

 

Så hellere hende her:

 

920-1028.jpg

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ratata, som sagt kan smag og behag ikke diskuteres, og jeg har stor respekt for din smag, men pigen du viser et billede af, siger mig absolut intet....objektivt er hun da slank og velskabt med harmoniske ansigtstræk, og jeg har nok givet hende et 4-tal i afstemningen, hvis jeg husker rigtigt :)



 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, dit 4-tal virker altså skuffende og uforståelig "småtskårent", men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres... :???:

 

OK, Hammerhaj, for gammelt venskabs skyld vil jeg da gerne være villig til at forhøje til 5  :)  :).

Nu vil jeg tage på vandrertur i bushen her i det sydlige Ungibungistan. Kan I alle have en god wekend ;):wink:   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lange, hun er bestemt også velskabt og lækker, og hende gav jeg tidligere på måneden vist også et 6-tal....!

Personligt ville jeg dog altid foretrække Kirstine, fordi alt ved hende ser helt naturligt ud og formentlig også ER helt naturligt :)

Borende X, dit 4-tal virker altså skuffende og uforståelig "småtskårent", men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres... :???:

Bly, de kvinder du "dagligt" ser som er "mere velskabte" - hvor foregår det henne? :cool:

Kan man evt. få et telefonnummer? :-P

Der arbejdede en pige i den lokale bager. I starten af 20'erne, skide sød, med den frækkeste udstråling, elskede at flirte og så havde hum den vildeste krop jeg nogensinde har set. Og set den det fik jeg æren af...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der arbejdede en pige i den lokale bager. I starten af 20'erne, skide sød, med den frækkeste udstråling, elskede at flirte og så havde hum den vildeste krop jeg nogensinde har set. Og set den det fik jeg æren af...

Fik du englefisse eller? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der arbejdede en pige i den lokale bager. I starten af 20'erne, skide sød, med den frækkeste udstråling, elskede at flirte og så havde hum den vildeste krop jeg nogensinde har set. Og set den det fik jeg æren af...

 

Din indgangsreplik har garanteret været den der:

"Ved du, hvorfor lyset er slukket hos bageren om natten?"

Svar: fordi der ligger snegle og boller i vinduet....!

eller

 

Alternativt svar: Det er for, man ikke skal se, når kammerjunkerne går til makronerne...!

:cool::-P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ikke for at antyde noget, Thorshammer. Men jeg kendte for cirka 30 år en af EBs faste og den gang meget meget brugte side6 fotografer. Han betroede mig på en tur, og det var ikke mandepral, at langt den størsste del af de unge kvinder, han havde fået på side6, havde han været i nærkontakt med. Eller dybdegående aktiviteter, hvis det er ednu mere diplomatisk.

 

Jeg skriver på ingen måde, at alle fotografer gør "det", men ham jeg skriver om, gjorde det altså. Det var tydeligt at se billederne, at han holdt mest af mindre bryster. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly, hvor ser du nøgne, velskabte kvinder til daglig, hehe :P

 

Sagde ikke at de var nøgne, vel. Bare mere velskabte, alle steder i gadebilledet. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at antyde noget, Thorshammer. Men jeg kendte for cirka 30 år en af EBs faste og den gang meget meget brugte side6 fotografer. Han betroede mig på en tur, og det var ikke mandepral, at langt den størsste del af de unge kvinder, han havde fået på side6, havde han været i nærkontakt med. Eller dybdegående aktiviteter, hvis det er ednu mere diplomatisk.

 

Jeg skriver på ingen måde, at alle fotografer gør "det", men ham jeg skriver om, gjorde det altså. Det var tydeligt at se billederne, at han holdt mest af mindre bryster. :-P

ja det ville jeg da også påstå at jeg havde, hvis jeg var pigefotograf.

men en god historie og fantasi er det da. :smile:

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sagde ikke at de var nøgne, vel. Bare mere velskabte, alle steder i gadebilledet. :D

 

Hvordan kan du se, at påklædte piger er "mere velskabte"?

Brysterne er i mange tilfælde gemt i en BH med store indlæg - hvor "velskabt" er det lige, det er?

Hvis der skal sammenlignes, må det vel være på lige vilkår.

Og så kan jeg ikke lade være at spørge dig:

Hvad er det lige ved Kirstines krop, der kan være "mere velskabt" end det, hun demonstrerer på dagens side 9 billede?

Hendes ægte bryster er store og flotte, hendes numse er en vaskeægte, nærmest formfuldendt pariser, hendes ben er lange og velskabte, og endelig har hun det svaj i lænden, som Abbas "hedengangne" Agneta Fältskog var så kendt og attrået for!

Til min smag fås det altså ikke bedre på nogen parametre, når vi taler "velskabthed" !

Hvis tillige ansigtets skønhed vælges som parameter, så er der måske lidt flere, som også kan komme på tale.

 

Forskel i smag og behag anerkender jeg, men Bly så skriv dog, at du er tilhænger af små bryster eller BH'er med indlæg, så vi kender præmissen :idea::wink:

Er man til A-skål og tynde piger med små former, er dagens side 9 pige selvfølgelig ikke toppen af poppen :cool:

Endelig skal jeg lige understrege, at jeg ikke kender pigen Kirstine og vist aldrig har været i Randers, men hende der gad jeg godt rejse langt efter... :-P

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er Amanda fra Herlev   :D

 

Hun må godt komme med til min fødselsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så hellere hende her:

920-1028.jpg

Ja hun er sørme et lækkert stk.kvindfolk,hun får 6 stjerner herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrik odense sagde den 12 Jul 2014 - 6:31 PM:

Ja hun er sørme et lækkert stk.kvindfolk,hun får 6 stjerner herfra

 

helt klart ja, den anden er for bleg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der arbejdede en pige i den lokale bager. I starten af 20'erne, skide sød, med den frækkeste udstråling, elskede at flirte og så havde hum den vildeste krop jeg nogensinde har set. Og set den det fik jeg æren af...

Hun var måske bager(jomfru) indtil du havde haft æren :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Så hellere hende her:

 

920-1028.jpg

 

ja der kan danske kvinder bare ikke være med. Wow.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja der kan danske kvinder bare ikke være med. Wow.

 

 

Er det virkelig nødvendigt at bringe det billede hvergang, der svares på indlægget?

 

Så flot er hun da heller ikke  :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...