Hop til indhold
Wicker

Erfaring med: The SEXIEST trans in town?

Recommended Posts

Og hvis du har, så lige et par spørgsmål:

 - er hun feminin?

 - er hun glatbarberet?

 - hvordan er hendes bryster?

 

 

Ja (var i hvert fald i dec 2011).

Ja (var i hvert fald i dec 2011).

Hun har ingen (havde i hvert fald ikke i dec 2011).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Var medlem på VL i mange år, men kan se, at det er her det sner for tiden. Tak for mange fine anmeldelser, og ikke mindst oplevelser, som I deler med andre! Morsom læsning, som engang imellem giver en lyst til gøre jer efter ...

 

Mht. til din forespørgsel, så har jeg akkurat nu meldt mig ind, for at kunne svare dig. Dette var min første oplevelse med en ts, og det var vel for ca. 8 - 9 år siden. Hvis du så trækker 8-9 år fra de 27, så har hun været purung på daværende tidspunkt, hvilket hun ikke var! Hun havde ikke bryster dengang og oplevelsen var ikke noget særligt. Der er løbet meget vand i åen siden dengang, og der er mange top dollar lækre ts derude, som vil kunne give dig mindeværdige oplevelser.

 

Min liste er med årene blevet så lang, at jeg ikke husker alle dem jeg har været sammen med, både ts og kvinder, købe og frivillige. Nogle få skiller sig ud, men ingen af dem er i DK pt. Jeg ville selv, hvis jeg skulle have en ts, gå ned på Thaicorner en fredag eller lørdag aften, og forhandle en nat sammen med en af dem. Dette kan gøres rimeligt, hvis du er en ok fyr og forstår at spille spillet og være en gentlemand. Jeg har været nede på sølle 1000 kr, men der var god kemi, og hun/han var liderlig efter mig! Men ellers ville jeg gå efter Ellen, hende meldes der kun gode oplevelser om fra andre brugere. 

 

Jeg kan som sagt ikke huske alt, men en af de sjoveste oplevelse var fra en almindelig hverdagsaften på XXDARK, hvor en shemale og en trans (begge thai) kom ind, og trak mig med hjem. Jeg betalte 200 i alt, og det var sex på ubestemt tid. Ikke at sex'en var noget særligt, det var hele stemningen, som var - jeg mangler ord ...

 

Med andre ord, brug din tid og penge på andre ts, ville selv gå efter Ellen, selv om jeg ikke har prøvet hende ...

 

Good luck herfra og husk at leve livet mens du har det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...