lovestream 33 Skrevet 11. Juli, 2014 Hej, Er der nogen, der er bekendt med, at Jeanette er stoppet eller flyttet? Har prøvet at maile til hende 2 gange, uden at få svar. MVH Lovestream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 13. Juli, 2014 Hej, Er der nogen, der er bekendt med, at Jeanette er stoppet eller flyttet? Har prøvet at maile til hende 2 gange, uden at få svar. MVH Lovestream Hendes side er ihvertfald stadig oppe - mon ike hun bare holder sommerferie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovestream 33 Skrevet 13. Juli, 2014 Generelt virker siden ikke særlig opdateret/færdiggjort. Der står, at der er nedsat pris i uge 28 (intet årstal) og andre steder skrives der om ting, der skal ske i 2010. Iøvrigt er mange af menupunkterne fyldt ud med noget der ligner latin! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gylsboda 1 Skrevet 23. Februar, 2016 jeg var der helt tilfældigt hendes sidste "arbejdsdag" og hun tak for tiden . Hun ville stoppe fra om mandagen du hun skulle starte på en skole der tog et par år. Diskretion længe leve så jeg spurgte ikke om hvilken uddannelse det varm, men ønskede hende held og lykke. Det var sidste nyt fra Vanløse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 25. Februar, 2016 gylsboda skrev, den 23/2/2016 at 21:48: jeg var der helt tilfældigt hendes sidste "arbejdsdag" og hun tak for tiden . Hun ville stoppe fra om mandagen du hun skulle starte på en skole der tog et par år. Diskretion længe leve så jeg spurgte ikke om hvilken uddannelse det varm, men ønskede hende held og lykke. Det var sidste nyt fra Vanløse. Men kan du svare mig på hvordan lavede hun afslutning på dig ? med hånden og måtte du kysse / røre hendes bryster ? .. Tror ejg besøgte hende faktisk lidt efter jeg skrev det emd hendes side var oppe ... men der måtte man ikke røre, eller slikke hendes bryster selv om man fik dem lige i fjæset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mapawin 154 Skrevet 30. Juli, 2024 Og her yderligere 8 år senere står der stadig noget om at hun i 2010 var færdig med en tillægsuddannelse som "hot stone massør". Og nedsatte priser i uge 28. /M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mapawin 154 Skrevet 30. Juli, 2024 Det sjove er at "hoveddomænet" www.stillingen.dk synes at være nede, mens http://www.stillingen.dk/tantra/index.html stadig er "live" /M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg