Hop til indhold

Spansktalende asiater

Featured Replies

Skrevet

Amigos! Jeg håber I kan opklare et lidt bemærkelsesværdigt forhold for mig. Hvad ligger der bag, at det snarere er reglen end undtagelsen at de kinesiske, koreanske og japanske piger taler nærmest flydende spansk. Som regel bedre end engelsk. Jeg er med på at det er fordi de har tilbragt en del år i spanien før de er kommet hertil. Men hvorfor har de alle sammen, nærmest uden undtagelse gjort det?

Skrevet

Wut? lytter med her. det er nyheder :D.

Skrevet

Amigos! Jeg håber I kan opklare et lidt bemærkelsesværdigt forhold for mig. Hvad ligger der bag, at det snarere er reglen end undtagelsen at de kinesiske, koreanske og japanske piger taler nærmest flydende spansk. Som regel bedre end engelsk. Jeg er med på at det er fordi de har tilbragt en del år i spanien før de er kommet hertil. Men hvorfor har de alle sammen, nærmest uden undtagelse gjort det?

Det har jeg aldrig hørt om. Derimod ved jeg at nogle af de latinamerikanske lande har indvandrere fra asien, især Japan.

Skrevet

Ja Perus tidligere præsident var 'japaner': Alberto Fujimori

Skrevet

Det er ikke forklaringen i det her tilfælde. Hvem ved. Måske kommer der intet godt ud af at forfølge et svar.

Skrevet

Philipinerne var en spansk koloni til 1898. Kan (noget af) forklaringen ligge her?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.