Guest Voksen... Skrevet 11. Juli, 2014 Amigos! Jeg håber I kan opklare et lidt bemærkelsesværdigt forhold for mig. Hvad ligger der bag, at det snarere er reglen end undtagelsen at de kinesiske, koreanske og japanske piger taler nærmest flydende spansk. Som regel bedre end engelsk. Jeg er med på at det er fordi de har tilbragt en del år i spanien før de er kommet hertil. Men hvorfor har de alle sammen, nærmest uden undtagelse gjort det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bogholderen Skrevet 11. Juli, 2014 Wut? lytter med her. det er nyheder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Michelangelo Skrevet 11. Juli, 2014 Amigos! Jeg håber I kan opklare et lidt bemærkelsesværdigt forhold for mig. Hvad ligger der bag, at det snarere er reglen end undtagelsen at de kinesiske, koreanske og japanske piger taler nærmest flydende spansk. Som regel bedre end engelsk. Jeg er med på at det er fordi de har tilbragt en del år i spanien før de er kommet hertil. Men hvorfor har de alle sammen, nærmest uden undtagelse gjort det? Det har jeg aldrig hørt om. Derimod ved jeg at nogle af de latinamerikanske lande har indvandrere fra asien, især Japan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 11. Juli, 2014 Ja Perus tidligere præsident var 'japaner': Alberto Fujimori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Voksen... Skrevet 11. Juli, 2014 Det er ikke forklaringen i det her tilfælde. Hvem ved. Måske kommer der intet godt ud af at forfølge et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 11. Juli, 2014 Philipinerne var en spansk koloni til 1898. Kan (noget af) forklaringen ligge her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg