Hop til indhold
Guest elsker_sex

Advarsel: VIPMODELS / Hungarianbeuaty

Recommended Posts

Guest elsker_sex

Undgå. Der kom en forslået pige forbi som overhovedet ikke gad.

Fik det helt dårligt og sendte hende afsted igen efter 5 minutter - 1000 kroner fattigere.

Kan OVERHOVEDET ikke anbefales. Og jeg tror ikke en meter på at de

piger er selvstændige. Den må de længerer ud på landet med. 

Hold da op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, jeg har nu haft et par udmærket oplevelser med piger der fra. Hvem havde du besøg af?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har jeg ikke oplevet før. Forslået? Blå mærker eller hvad mener du? Hvad var hendes navn og har du nævnt det til telefonpigen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes du bør kontakte politiet hvis det er en rigtigt historie

Jeg har godt nok selv har virkeligt søde om rigtigt indlevende dejlige piger fra VIP girls men det er mange år siden ....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde selv en pige ude derfra, som var så ulykkelig at jeg bare snakkede istedet, hun bad mig også finde adressen på den ungarske ambassade, just in case..

Da jeg sagde at hun bare kunne blive i mit gæsteværelse, og at jeg kunne tage forbi og hente hendes ting, var hun helt lettet, over hjælp fra en fremmed, hun sagde at hun ville køre tilbage med chaufføren, men spurgte om det var ok at bede mig om at hente hende, hvis hun ringede, det sagde jeg at jeg ville gøre samme sekund, og at hun slet ikke skulle være det mindste bekymret.

Hørte dog ikke fra hende efter hun gik, andet end en sms om at hun var kommet sikkert til Ungarn efter nogle dage...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er skidt og hjertens skærende at der er piger der arbejder under sådanne forhold.

Og flot at i sådan er villig til at hjælpe. Jeg er så, heldigvis, aldrig løbet ind i sådan en situation, og kommer heller ikke til det da jeg ikke benytter mig af andre glædespiger end min faste. Men jeg har tit tænkt på hvordan jeg ville reagere, hvis jeg havnede i samme situation.

Og jeg ville nok strække mig langt for at gøre alt for at hun fik det godt, og kom trygt hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silas hvad fanden sker der? Google translate eller er du helt væk?

He ja det virker til at gutten er udenlandsk, og så forsøger at gøre sig forståelig vha et eller andet oversætningsprogram. Eller også er guttens dansk så dårligt, at det er umuligt at forstå. Det er sjældent jeg læser så uforståelige sætninger på en dansk side. Altså man kan godt ane hvad han mener, men det er godt nok skrevet på et dårligt sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke udenlandsk, selv om jeg godt forstår tanken ud fra det jeg fik skrevet. Det er et spørgsmål om en kombination af autocorrect og uopmærksomhed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...