Hop til indhold
madert

Tuya Brøndby str. - kæmpebryster

Recommended Posts

Nogen der ved om det er fake?

Måske nogen kender pigen og har en anmeldelse?

Kan findes i EB..

Redigeret af madert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand med Tuya men hun virker godt nok lidt sur i telefonen så det gik ikke.

Nogen der har haft held i sprøjten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest hjorten

Jeg har forgæves forsøgt at få en aftale i stand med Tuya men hun virker godt nok lidt sur i telefonen så det gik ikke.

Nogen der har haft held i sprøjten?

hvis hun er der når jeg kommer hjem fra ferie om 14 dage skal jeg nok give det et forsøg. men ud fra profilen og din oplevelse lyder det som en fuser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder cool.

Fik fat på hende og denne gang gik det bedre. Jeg synes dog det er lidt specielt at der står hun kommer ned og henter en i hoveddøren....?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder cool.

Fik fat på hende og denne gang gik det bedre. Jeg synes dog det er lidt specielt at der står hun kommer ned og henter en i hoveddøren....?!

Ved du, om hun tilbyder andet end fransk, som er det, hun skriver i annoncen?

Og en ting til - er hun dansktalende, eller er det engelsk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg kunne ikke vente til andre havde besøgt hende, så det gjorde jeg her i dag.

Hun er en høj mørk kvinde - jeg vil gætte på allersidste i 30'erne eller i første halvdel af 40'erne.

Hun er flink nok, men ikke specielt indlevende. For mig var det et klart minus, at hun tyggede tyggegummi under det hele (hvordan det lykkedes, at vi kyssede, og at hun gav fransk, forstår jeg ikke).

Egentlig var det en ok oplevelse, men altså uden indlevelse fra hendes side.

Jeg kom - desværre - ret hurtigt, og der var ingen pillow talk bagefter.

Jeg fik luret hendes menukort

HJ 400

Fransk 500

Spansk 500

Dansk 500

Fransk/dansk 600

30 min. 800

60 min. 1200

På den positive side tæller, at hun har et par gigantiske bryster, der ikke har fået hjælp, og at selve sexen var ok, uden at være noget specielt.

Jeg besøger hende nok ikke igen - der er for mange andre, der har givet mig bedre oplevelser til, at jeg vil gentage besøget

Lige en tilføjelse: kommunikationen er på engelsk.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Fed anmeldelse.

Er det hende på billederne?

Mreren

Nå jeg kunne ikke vente til andre havde besøgt hende, så det gjorde jeg her i dag.

Hun er en høj mørk kvinde - jeg vil gætte på allersidste i 30'erne eller i første halvdel af 40'erne.

Hun er flink nok, men ikke specielt indlevende. For mig var det et klart minus, at hun tyggede tyggegummi under det hele (hvordan det lykkedes, at vi kyssede, og at hun gav fransk, forstår jeg ikke).

Egentlig var det en ok oplevelse, men altså uden indlevelse fra hendes side.

Jeg kom - desværre - ret hurtigt, og der var ingen pillow talk bagefter.

Jeg fik luret hendes menukort

HJ 400

Fransk 500

Spansk 500

Dansk 500

Fransk/dansk 600

30 min. 800

60 min. 1200

På den positive side tæller, at hun har et par gigantiske bryster, der ikke har fået hjælp, og at selve sexen var ok, uden at være noget specielt.

Jeg besøger hende nok ikke igen - der er for mange andre, der har givet mig bedre oplevelser til, at jeg vil gentage besøget

Lige en tilføjelse: kommunikationen er på engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå jeg kunne ikke vente til andre havde besøgt hende, så det gjorde jeg her i dag.

Hun er en høj mørk kvinde - jeg vil gætte på allersidste i 30'erne eller i første halvdel af 40'erne.

Hun er flink nok, men ikke specielt indlevende. For mig var det et klart minus, at hun tyggede tyggegummi under det hele (hvordan det lykkedes, at vi kyssede, og at hun gav fransk, forstår jeg ikke).

Egentlig var det en ok oplevelse, men altså uden indlevelse fra hendes side.

Jeg kom - desværre - ret hurtigt, og der var ingen pillow talk bagefter.

Jeg fik luret hendes menukort

HJ 400

Fransk 500

Spansk 500

Dansk 500

Fransk/dansk 600

30 min. 800

60 min. 1200

På den positive side tæller, at hun har et par gigantiske bryster, der ikke har fået hjælp, og at selve sexen var ok, uden at være noget specielt.

Jeg besøger hende nok ikke igen - der er for mange andre, der har givet mig bedre oplevelser til, at jeg vil gentage besøget

Lige en tilføjelse: kommunikationen er på engelsk.

Hvor høj er hun? Fransk natur? Stor røv? Var hun lækker forneden? Vh, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ca. På højde med mig (180).

Nej ikke fransk uden gummi

Hun her en stor klit og ret store skamlæber, er ikke helt glat, men selve lysthuset var frit tilgængeligt.

Og ja en pænt stor fast røv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...