Hop til indhold
Guest Claesen

nu det da sommer :-)

Recommended Posts

Guest Claesen

Halløj godt folk :-)

Efter en hård men bestemt dejlig uge er det skønt at kunne læne sig tilbage og nyde at nu er det sommer i dk. Og sommer det det blevet beviset er tydeligt tænk at jeg frivilligt skulle tage til stranden og bade og så en fantastisk aften med drinks og hmm en form for mad :-) skal jeg nævne 2 mindre gode ting må det være at sidde fast på stranden ( dumme Claes ) og at maden sgu ikke kunne serveres for dyr og da slet ikke mennesker, men hyggeligt var det :-) nu står jeg og meditere over fremstillingen af en gang pasta carbonara.

Så tænkte det måtte være på sin plads at ønske alle jer skønne mennesker go sommer og go ferie til dem der har det :-)

Hilsen Claes'en

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Ilm, jeg var i vandet i går det var dejligt :D

Ja vandet var skønt da man først lige kom under og tror dælme min blegfee over krop vakte en del opmærksomhed :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Haha jo en gang men der blev jeg så pokkers rød :-o og når jeg går og arbejder så det slet ikk til at rende topløs rundt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte bare i vandet i går på vej hjem fra arbejde - men havde ikke tænkt på badetøj om morgenen, så jeg kørte til en natur-strand i nærheden, t-shirten kunne bruges som håndklæde.  :grin:

 

Troede først det var et rådyr oppe i hybenroserne, indtil jeg så, at det var en der ikke havde fået sol på området omkring det første hul efter nakken  :lol: Lyste godt op i naturen . . . 

 

Men vandet var herligt efter at have været forhindret i et par måneder . . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...