Hop til indhold

Recommended Posts

Søgte lige lidt på:

https://annoncelight.dk/

med Viborg og de her øjne virkede dragende

984061f111b5390d82da48233070f430b2.jpg

new sexy Samantha 25 viborg - 225 visning(er)

Oprettet 3 dag(e) siden d. 08. Juli kl. 13:47

Hello Gentlemen,

My name is Samantha. I am 25 years old. Funny, cultural and intelligent girl. Very good service. I m in Viborg .

I love giving and receiving pleasure. When You will meet with me You ll get fantastic time, lot of enjoy and hot experiances ;) I’m gonna give my best, no rush, gently, soft, if you want more harder I’m passionate and open minded. I'm a highly sensual and erotic top-class gorgeous companion and the glamour girl. I have sexy underwear, sexy clothes, high heels… I am waiting for your call... KissesMy prices :15 min - 600 kr,  30 min - 800 kr,  1h - 1400 kr.

Anal extra + 400kr, Kissing +100 kr.

Golden Shower + 200kr, Only megafransk + 700 kr

Kising + 100kr, Only superfransk + 500 kr

My pictures are 100 % real, made in July 2014;)

Call me 501 20 892

(NB - jeg har lige indsat et par komaer og lavet lidt afstand, for at gøre det lidt nemmere at læse - JS)

Det er på et motel lidt uden for Viborg og man skal ringe og aftale tid, bekræfte 10 min før og når man ankommer, SMS igen får at få værelsesnummeret.

De er 2 polske piger på stedet og veninden Sasja? måtte sidde på lokum imens - hun måtte ellers gerne have kigget på for min skyld  :wink:  

Samantha taler engelsk og er rigtig sød og dejlig, nok det man vil kalde erotisk buttet, men fast i kødet uden at det begynder at hænge med et kønt ansigt og det er hende på billederne - alderen på 25 kan godt passe, men havde hun skrevet 22 havde jeg også troet på det  :)  Det tændte mig lidt at hun mindede om en pige jeg kendte engang og måske var lidt lun på :P  Jeg havde betalt kr. 100,- ekstra for kys, men først ville hun ikke rigtig kysse, men tøede dog snart op og havde en rigtig dejlig kyssemund.

I starten ville hun have jeg også skulle ligge mig på sengen, hvor de bare havde rullet dyne og madras til side, så vi skulle ligge på de bare topmadrasser  :roll:  men jeg fik hende da med på at sætte sig ud på kanten af sengen, så hun siddende kunne starte med at sutte lidt, inden jeg fik hende lagt ned og helt ud til sengekanten, så jeg siddende på gulvet kunne slikke hendes glatbarberede - finger ville hun dog ikke have - ellers virkede det som om hun også nød det.

Nu hyggede vi os i flere forskellige stillinger, men jeg kunne ikke rigtig komme, selvom hun hjalp lidt til med hånden og jeg måtte til sidst selv slutte af med komme lige midt imellem hendes dejlige spidse naturlige ungpigebryster, som hun imens krammede godt og klemte lidt sammen, hvilket jeg syntes var lækkert at se på.

Hun tilbød mig nu et bad og veninden Sasja dukkede nu frem fra toilettet - jeg fandt ikke ud af om hun også agerede, men hun er lidt mere tung og firskåren i det - så hun er måske kun med som bodyguard, men hun var da shinet op med make-up  ;)

Samantha havde åbenbart tidligere været i Herning og havde gode erindringer derfra, da hun var startet der med at tilbyde sig - jeg har bare ikke bemærket hende tidligere. De ville vist blive i Viborg et par dage til, inden de snart skulle videre.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

De skulle være i Viborg ugen ud, og Veninden er bestemt ikke bodyguard :wink:

jeg havde en super 3 kant med dem i mandags og der blev ikke sparet på kombinationerne og hold da op hvor Sasja kan sutte og lege med tungen på pikken, og der var ikke noget med en udløsning og ud af døren, der var god tid, og det var ok med flere skud så der var til dem begge :rolleyes: , og et dejlig bad både før og efter,  så det var bestemt et af de bedre oplevelser 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende på billedet der, ligner godtnok en af mine naboee, som er polak. Min nabo er dog ikke buttet. Men ansigtet ligner rrigtig meget.

Hmm.. er det så nu man skal holde sig væk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende på billedet der, ligner godtnok en af mine naboee, som er polak. Min nabo er dog ikke buttet. Men ansigtet ligner rrigtig meget.

Hmm.. er det så nu man skal holde sig væk?

Ikke hvis du er tændt på at knalde din nabo  ;)

Mig tændte det at hun lignede en jeg havde kendt for mange år siden, men aldrig kom i trusserne på - så go for it, selvom det nok ikke er din nabo - og skulle de være din nabo - so what - så har I da en hemmelighed sammen og du kan måske få/yde lidt nabohjælp  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...