Hop til indhold
Arabersgr

Aisha Cassiopeiastars en underlig oplevelse.

Recommended Posts

Det er ved at være længe siden, men en anmeldelse fortjener den i hvert fald. 

For 2 måneder (eller mere ) siden besøgte jeg Aisha til hendes første vagt I Cassiopeia Stars, jeg blev fristet af at hun var araber, og tænkte lad mig "slå til". 

Aisha kommer ind, præsenterer sig selv som Aisha og jeg præsenterer mig selv. syntes hun så pæn ud og tænkte 30 minutter er hvad jeg vil have sammen med denne pige :) 

Aisha er naboens frække 2.g'er datter, hun taler frækt, er køn og er rigtig sød, dejlig stram og har nogle dejlige ægte bryster. Jeg vil slet ikke betvivle hendes alder på hjemmesiden, den er maksimum +/- 1 år. I hvert fald en ung og dejlig pige. 

Anyhow, hun går ud med pengene jeg klæder mig af imens, hun kommer tilbage og vi begynder med at varme hinanden op. 

Jeg er den generte type/ og uden at drømme for meget enhver glædespiges drøm, for så snart legen bliver lidt "fancy" siger jeg "du bestemmer bare det hele", mere kan jeg ikke klare af at tage initiativ, jeg er simpelthen for bange for at overskride hendes grænser. hvad angår mine grænser så siger man aldrig nej tak til sex :) 

Så Aisha startede med at kysse, og her angreb hun mig nærmest, det var nogle hurtige tungekys som jeg tolkede til nervøsitet, lidt sex i forskellige stillinger, men hurtigt følte jeg at det her var ikke mig eller pigen, der kom en underlig følelse af at jeg overtrådte hendes grænser, men liderligheden var for stor, og jeg fik skudt kanonen. 

Da jeg kom, begyndte hun bare at tage hendes BH på, og jeg gad ikke pointerer at jeg har betalt for 30 minutter og måske kun fik 15, jeg havde travlt med at sluge oplevelsen, det føltes bare forkert og at hun gav signal for at hun ikke gider mere var en mindre lettelse for mig. 

Hun gik udenfor og jeg begyndte at tage tøj på, 2 minutter efter kom hun ind igen, hendes hænder rystede og hun virkede ærlig talt meget bange, og jeg følte mig som en voldtægtsmand, spurgte hende om hun havde det godt, for hun rystede tydeligvis og ville bare have mig ud af døren for at slappe af. 

på vej hjem følte jeg mig indrømmet som en mand der lige har voldtaget en pige, ganske vidst var det hele frivilligt, jeg mener jeg har jo betalte hende over 1000 kroner, hun stoppede selv før tiden blev færdig og jeg brokkede mig over hovedet ikke. 

Jeg ved ikke om det var manglende kemi i mellem os (det håber jeg) eller at pigen har haft et personligt problem og var nødsaget til at redde hendes ære på denne måde ved at dyrke sex med mænd for at få råd til et nyt mødom eller blot at det var hendes første vagt og hun blot var nervøs og jeg er en dårlig fyr når det kommer til at trøste/hjælpe på vej. 

hun har i hvert fald ikke været på stedet lige siden. 

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=696

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan ser du ud? Hvad er din oprindelse? Nu står der arabersgr i dit profilnavn, så er du araber eller lignende? Det kan jo være derfor hun fik det dårligt. Det hele blev for virkeligt for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og hvordan ser du ud? Hvad er din oprindelse? Nu står der arabersgr i dit profilnavn, så er du araber eller lignende? Det kan jo være derfor hun fik det dårligt. Det hele blev for virkeligt for hende.

Jo selvfølgelig kunne det være en mulighed at jeg grundet mine rødder har skræmt hende fra liv og sjæl. 

Men så skulle det have sket før vi startede og ikke undervejs...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke du behøver at bekymre dig så meget om dét. Hvis hun har stået på Cassiopeias hjemmeside i to måneder, så er hun ikke holdt op. Faktisk så jeg tilfældigvis at hun stod på vagtplanen for i morgen, men hun blev taget af i dag.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skrev et sted du har arabisk udseende.

Måske blev hun bange for at du var "udsendt" for at skaffe beviser for hendes "uacceptable liv"

I starten ignorerede hun sine indre faresignaler, men i løbet af jeres tid sammen, indså hun at det kunne hun ikke.

Jeg gætter bare vildt, men der er jo så mange ting omkring moral, ære osv indenfor den arabiske verden, man som vesterlænding må give fortabt i forsøget på at forstå.

Med din baggrund kan du sikkert selv finde andre årsager, men synd var det. Både for dig og hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Øv, en træls oplevelse. Sikkert for Jer begge.

Men du virker jo som en sød og fornuftig fyr, så man må jo håbe hun læser med her ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

Det er ved at være længe siden, men en anmeldelse fortjener den i hvert fald. 

For 2 måneder (eller mere ) siden besøgte jeg Aisha til hendes første vagt I Cassiopeia Stars, jeg blev fristet af at hun var araber, og tænkte lad mig "slå til". 

Aisha kommer ind, præsenterer sig selv som Aisha og jeg præsenterer mig selv. syntes hun så pæn ud og tænkte 30 minutter er hvad jeg vil have sammen med denne pige :) 

Aisha er naboens frække 2.g'er datter, hun taler frækt, er køn og er rigtig sød, dejlig stram og har nogle dejlige ægte bryster. Jeg vil slet ikke betvivle hendes alder på hjemmesiden, den er maksimum +/- 1 år. I hvert fald en ung og dejlig pige. 

Anyhow, hun går ud med pengene jeg klæder mig af imens, hun kommer tilbage og vi begynder med at varme hinanden op. 

Jeg er den generte type/ og uden at drømme for meget enhver glædespiges drøm, for så snart legen bliver lidt "fancy" siger jeg "du bestemmer bare det hele", mere kan jeg ikke klare af at tage initiativ, jeg er simpelthen for bange for at overskride hendes grænser. hvad angår mine grænser så siger man aldrig nej tak til sex :) 

Så Aisha startede med at kysse, og her angreb hun mig nærmest, det var nogle hurtige tungekys som jeg tolkede til nervøsitet, lidt sex i forskellige stillinger, men hurtigt følte jeg at det her var ikke mig eller pigen, der kom en underlig følelse af at jeg overtrådte hendes grænser, men liderligheden var for stor, og jeg fik skudt kanonen. 

Da jeg kom, begyndte hun bare at tage hendes BH på, og jeg gad ikke pointerer at jeg har betalt for 30 minutter og måske kun fik 15, jeg havde travlt med at sluge oplevelsen, det føltes bare forkert og at hun gav signal for at hun ikke gider mere var en mindre lettelse for mig. 

Hun gik udenfor og jeg begyndte at tage tøj på, 2 minutter efter kom hun ind igen, hendes hænder rystede og hun virkede ærlig talt meget bange, og jeg følte mig som en voldtægtsmand, spurgte hende om hun havde det godt, for hun rystede tydeligvis og ville bare have mig ud af døren for at slappe af. 

på vej hjem følte jeg mig indrømmet som en mand der lige har voldtaget en pige, ganske vidst var det hele frivilligt, jeg mener jeg har jo betalte hende over 1000 kroner, hun stoppede selv før tiden blev færdig og jeg brokkede mig over hovedet ikke. 

Jeg ved ikke om det var manglende kemi i mellem os (det håber jeg) eller at pigen har haft et personligt problem og var nødsaget til at redde hendes ære på denne måde ved at dyrke sex med mænd for at få råd til et nyt mødom eller blot at det var hendes første vagt og hun blot var nervøs og jeg er en dårlig fyr når det kommer til at trøste/hjælpe på vej. 

hun har i hvert fald ikke været på stedet lige siden. 

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=696

 

 

Der vil altid kunne være en kikser pga kemien. Det læser vi af og til om her på siden, og de to personer kan komme med hver deres version.

 

Med mindre der er noget vigtigt der mangler i din forklaring, vil jeg mene at hun af sig selv skulle have givet dig en undskyldning og refunderet den resterende tid.

Redigeret af Michelangelo

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes nu ikke hun burde undskylde eller give mig pengene tilbage, penge var ikke alt, når man får en følelse af at have gjort en person fortræd så virker det lidt forkert at man kræver penge tilbage + undskyldning. 


Selvom jeg jo dybest set ikke har gjort noget forkert, for det har jeg ikke, vi var begge underforstået på hvad der skulle ske osv. osv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Michelangelo

jeg synes nu ikke hun burde undskylde eller give mig pengene tilbage, penge var ikke alt, når man får en følelse af at have gjort en person fortræd så virker det lidt forkert at man kræver penge tilbage + undskyldning. 

Selvom jeg jo dybest set ikke har gjort noget forkert, for det har jeg ikke, vi var begge underforstået på hvad der skulle ske osv. osv. 

 

 

 

Du har ret. Jeg udtalte mig generelt.

 

I dit konkrete tilfælde kan der være tale om noget andet. Måske begyndervanskeligheder og det er jo synd.

 

Man må håbe en debuterende kan få hjælp af kollegerne i en sådan situation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Snakkede i arabisk sammen ? Måske vækkede det/du nogle ubehagelige følelser frem i hende efter I var gået i gang.

Hun burde sige nej men var fristet af pengene ?

Måske blev hun bange for at blive afsløret ?

 

Men øv for jer begge...

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

.....Jeg er den generte type/ og uden at drømme for meget enhver glædespiges drøm, for så snart legen bliver lidt "fancy" siger jeg "du bestemmer bare det hele", mere kan jeg ikke klare af at tage initiativ, jeg er simpelthen for bange for at overskride hendes grænser. hvad angår mine grænser så siger man aldrig nej tak til sex :) 

Så Aisha startede med at kysse, og her angreb hun mig nærmest, det var nogle hurtige tungekys som jeg tolkede til nervøsitet, lidt sex i forskellige stillinger, men hurtigt følte jeg at det her var ikke mig eller pigen, der kom en underlig følelse af at jeg overtrådte hendes grænser, men liderligheden var for stor, og jeg fik skudt kanonen. 

Da jeg kom, begyndte hun bare at tage hendes BH på, og jeg gad ikke pointerer at jeg har betalt for 30 minutter og måske kun fik 15.....

....Hun gik udenfor og jeg begyndte at tage tøj på, 2 minutter efter kom hun ind igen, hendes hænder rystede og hun virkede ærlig talt meget bange, og jeg følte mig som en voldtægtsmand...

 

 

Tak for din anmeldelse - det kan nogen gange være mere interessant at læse om en oplevelse, der er gået skævt end en, der har været perfekt...

Jeg sidder med en fornemmelse af, at der er noget meget væsentligt under samværet med pigen, som du er sprunget let hen over, når du skriver:

"..men hurtigt følte jeg at det her var ikke mig eller pigen, der kom en underlig følelse af at jeg overtrådte hendes grænser.."(!)

mit bud ud fra din egen beskrivelse er, at forklaringen nok findes i din følelse af, at du "overtrådte hendes grænser" under samværet :idea:

Langt mere end de andre forklaringsmodeller om, at hun pludselig genkendte dig eller pludselig fik 2nd thoughts o. risikoen ved jeres fælles etniske, kulturelle og religiøse baggrund etc.

Så mit spørgsmål er:

Har du selv en ide om, hvorvidt du kan have sagt nogle grænseoverskridende ord, udtrykt din passion ved brug af dyriske lyde eller foretaget nogle for pigen grænseoverskridende handlinger o. dominans, ydmygelse, undertrykkelse etc. da du først var blevet varmet op?

Evt. været for voldsom sådan rent fysisk!?

Sådan lidt i stil med det, Jasmin altid skriver hun frygter ved arabiske/muslimske mænd?

Et andet sted i din anmeldelse skriver du, at du normalt "ikke kan klare at tage initiativet i forhold til en glædespige" og ofte siger til hende: "du bestemmer" etc.,

men måske du brød det mønster den pågældende dag og blev mere vild end normalt?

 

Mit spørgsmål er mere tænkt som en hjælp til, at du kan blive mere bevidst o.dit samvær med en glædespige, end det er udtryk for nysgerrighed :wink:

Og igen: jeg synes det er flot du deler en oplevelse med os andre, selv om den må have været lettere traumatisk og måske svær at offentliggøre!? :)

 

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thorshammer...

Det er et rigtigt godt spørgsmål, men jeg sagde til hende at hun skulle styre slagets gang, så hun bestemte slagets gang. 

 

Arabersgr, på den baggrund forstår jeg godt, du har svært ved at gennemskue årsagen til, at hun følte sine grænser overskredet... :)

Mit eneste andet bud er så, at det kan have været noget med at svede og/eller lugte i kampens hede!?(no offense - det kan ske for os alle).

En god vaskesvamp kombineret med en såkaldt intim-deodorant kan tage 99% af de problemer.

 

Men det fremgår af Vagtplanen, at hun har haft en vagt på Cassiopeia så sent som i fredags (forgårs).

Altså har du ikke skræmt hende væk.

Du skal formentlig aldrig se Aisha igen, men du kunne prøve at sende en mail til "mutter" hos Cassiopeia - hende der hedder Chantall - og beskrive oplevelsen med Aisha evt. henvise til denne anmeldelse og så meddele, at du ville sætte utrolig stor pris på, om Chantall evt. kunne hjælpe med at få oplyst, hvad årsagen til Aishas nervøsitet på dagen kan have været! :wink:

Med det formål at optimere sandsynligheden for, at du ikke kommer til at opleve lignende småtraumatiske møder med andre glædespiger fremover!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 du kunne prøve at sende en mail til "mutter" hos Cassiopeia - hende der hedder Chantall - og beskrive oplevelsen med Aisha evt. henvise til denne anmeldelse og så meddele, at du ville sætte utrolig stor pris på, om Chantall evt. kunne hjælpe med at få oplyst, hvad årsagen til Aishas nervøsitet på dagen kan have været! :wink:

 

 

Dårlig idé, jeg synes ikke man bør grave mere i den sag for pigens skyld, hun er sikkert kommet videre...

 

Arabersgr er blevet en erfaring rigere, vi har alle sammen prøvet at opleve dårlige/underlige oplevelser.

That's called life.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thorshammer...

Det er et rigtigt godt spørgsmål, men jeg sagde til hende at hun skulle styre slagets gang, så hun bestemte slagets gang. 

 

Mit gæt er at det slet ikke har noget med dig at gøre, men at du har lignet eller mindet hende om en anden person i hendes liv, som hun har haft en meget dårlig oplevelse med.

 

Men det selvfølgelig rent gætværk.

 

Jeg husker engang i mit ejet liv, at skulle have hjælp af en mand, som jeg ikke kunne undgå at være meget mistænksom overfor. Det havde ikke noget som helst med ham at gøre, men han lignede rigtigt meget en anden mand jeg havde mødt i professionel sammenhæng, som var et totalt dumt svin helt uden skrupler. Rationelt gav min frygt ingen mening, og jeg var selv klar over at det var nonsens og betragter mig som en meget rationel person - men alligevel kunne jeg ikke lade være med at kæde tingene sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...