Hop til indhold
Randers500

Randers - ung smuk ny Thai 22 år

Recommended Posts

Hos Ban Chiang Massage, Hobrovej ved Prins Prins Christiansgade, er der lige landet ny Thai. Hun hedder "Bambi", er meget smuk, slank, 22 år og giver en god og stærk massage. Så god at hendes små stærke hænder blev varmet op til kogepunktet, og jeg flere gange måtte bide i tæppet og give et lille hvin fra mig. Jeg blev naturligvis først vist ind på værelset uden vinduer til højre, hvor der stod en 3/4 seng i næsten rummets længde og bredde. Temperaturen i lokalet var over 30 grader og det kunne jeg ikke holde ud. Jeg blev taget imod af "Nin", en lille lavstammet armstærk kvinde på ca. 40 år, og vi snakkede lidt om priserne. En times massage med HJ afslutning var 600, men takkede nej og blev vist til rummet til højre, hvor rummet var næsten ligeså lille men med en massagebriks. Da jeg stod derinde, kom Bambi ind og hun var en fryd for øjet siger jeg bare. Et meget smukt ansigt (kun overgået af Anna, Lampoo i Skødstrup) og iklædt sort kort hotpans med en tynd let sommerbluse. Jeg vil tro Bambi har en B skål med naturlige bryster. Hun kan ikke tale hverken dansk eller engelsk, så der blev ikke talt ret meget efterfølgende, men søde og kærlige, oprigtige smil var bestemt med i prisen. Bambi er totalt uskyldig - tror hun er helt ny i branchen. Mutter kom ind og tilbød Bambi med HJ og 45 minutters massage til 500 kr., så for en gammel bil kræmmer, sprang jeg naturlig vis på, om ikke andet så for sportens skyld :-P Jeg kunne blot ikke vide at massagen blev udført KUN på ryggen, og da jeg så efter 20 minutter blev bedt om at vende mig om, greb tøsen fat i dilleren med et hårdt og fast greb, og kørte den lille stærke kineserhånd hårdt og brutalt op og ned i et tempo, der ville give pedalerne i Tour De France baghjul. For satan da. Stakkels diller - den var jo ved at blive splittet ad. Jeg måtte vise hende hvordan det skulle gøres, men det forstod hun ikke ret meget af, desværre. Det lykkedes mig at afslutte Happy Ending med delvis selvhjælp, og da hun ikke sagde noget til at jeg listede mine nysgerrige fingre ind på hendes lille kolde og bare kinøjser mås, speedede det processen op. Efter at være blevet aftørret med en serviet, var forretningen tilsyneladende slut. Jeg kiggede lige op på uret, og en halv time var gået. Jeg viste fagter til om jeg ikke kunne få lidt mere tid, og om jeg ikke kunne blive smurt lidt ind på maven også. hvorefter der blev givet en smule mere på ryggen i siddende stilling. Jeg kan bestemt anbefale stedet 100%, men drop et HJ før hun kommer mere i træning - men pigen er helt utrolig smuk, bare 22 år, slank og sød, så hvis du er ude efter mere end blot en gang massage, bør du nok bestille noget andet fx en halv time til 1000. Jeg forhørte mig lidt til priserne, men ved ikke om man kan så dem op herinde. Priserne er åbenbart lidt til forhandling hvis du har været der før, men de ligger som normalt for Aarhus og Randers området. Tror nok jeg vil bestille ½ time med fuld pakke og B2B massage næste gang, om ikke andet, så for at se den smukke unge kvinde nøgen. Jeg dropper definitely HJ næste gang, men kommer helst sikkert igen. Bambi er på besøg de næste 3 måneder. 

God fornøjelse.

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Randers, god joke med definetely linket.

Ja Anne er her ikke mere, så Bambi må have titlen som pæneste ansigt pt.

I øvrigt synes jeg ikke Anne var så fantastisk smuk. Dejligt vi ser så forskelligt på tingene.

Du må besøge Bambi noget mere, og få hende lært nogen ting :)

Tak for beretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også fra Randers, så tak til bysbarn for at skrive der ENDELIG er ankommet en ung pige hos en thai massage klinik, for det har sandelig været sløjt i lang tid.

Vil da lige se stedet an, og komme med min egen beretning indenfor et par uger. .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg blev lidt nysgerrig efter Randers500's anmeldelse af den nye 22 årige unge pige på Prins Christians Gade i Randers. Så jeg ringede til klinikken, talte med ejeren og bestilte en massagetid hos bambi, - (kunstnernavn). Jeg troppede op, ringede på, og blev lukket ind af den unge pige. Hun kan ikke dansk og kun meget lidt engelsk, men hun viste mig ind i det lille rum hvor der står en boxermadras -  så aftalen blev lavet med den lidt ældre ejer på ca. 40+ , og jeg valgte en halv times behandling, og betalte forud til ejeren. - jeg klædte mig af, og bambi kom ind, med et skønt, skønt smil. Hun har en flot krop, sort langt hår og den sædvanlige Thaihøjde, - hun er venlig og giver også en tilfredsstillende behandling, men den er ikke prangende, og når det kun varer en halv time, så er det næsten kun ryggen der får opmærksomhed - det skal der lige laves om på ved mit næste besøg. 

 

Imens jeg fik behandling kunne jeg høre at der kom endnu er "ældre" mand ind i klinikken, jeg kunne høre at han spurgte ind til den nye pige på stedet. Rygterne går bare hurtigt i Randers, men han syntes at prisen for en halv time med Bambi var for høj - det er billigere nede i byen sagde han, og han gik igen, men ville vist komme tilbage når jeg var ude af døren.

Ved mit næste besøg på klinikken, vil jeg have behandling af ejeren som jeg tidligere har besøgt (hun kan gi' en massage, blød, hård efter behov) og senere vil jeg så besøge Bambi igen, men først når hendes tid om små 3 måneder udløber, for så må hun have fået mere rutine og lært nogle flere tricks. Men alt ialt en god behandling som helt sikkert bliver bedre med tiden. Kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig besøgt nogle steder i Randers. Men en sød lille Thai pige, kunne helt sikkert godt få mig afsted. Måske man skulle kigge forbi, tak for info. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

Så må jeg vel hellere få meldt mig ind på banen også,

 

Jeg besøgte stedet pga. de fine anmeldelser og må indrømme at jeg blev lidt skuffet..... Jeg er helt med på at hun er en ung "godte", men jeg må alligevel indrømme at jeg synes der mangler noget.

 

Hun er en sød ung pige, en lille smule kraftig, med en del strækmærker på maven. Hun har et ekstremt sødt og uskyldigt ansigt der bare mangler den der gnist jeg synes jeg har mødt ved mine andre besøg hos thai piger. Hun er meget svær at kommunikere med og det må jeg indrømme gør det svært for mig især fordi jeg følte hun virkede til ikke at "synes" om det.

 

Jeg havde valgt en halv time hos hende og må klart tilslutte mig de andre omkring massagen som jeg ikke synes er særlig god, men det var jo heller ikke derfor jeg kom.... Jeg havde valgt en ½ time med dansk. Mit problem med det var at hun ikke var særligt meget med på at afslutte massagen selvom jeg syntes at halvdelen af tiden var gået med det, men til sidst satte jeg mig dog op og fik gjort tegn til hende at det var på tide at hun fik smidt tøjet.

 

Hun startede så med at tage MEGET hårdt fat i min pik, og jeg følte absolut ingen trang til at hun skulle blive ved med det alt for hårde HJ som enten pga. manglende erfaring eller et ønske om at udøve SM på mig. Jeg valgte derfor at nusse med hende, og heller ikke her var der ret meget respons, jeg følte faktisk lidt at hun lå og vred sig for at komme væk fra mine berøringer som jeg ville karakteriserer som meget let "nusning" og nærmest ikke noget seksuelt for at finde hendes grænser.

 

Det virkede stadigt ikke rigtigt for mig........ og var slet ikke klar.... men ok hun er vel omkring de 22 og stadigt kær at kigge på så fik hende til at lege med sig selv efter lidt "fagter og håndtegn" som det virkede som om hun misforstod med vilje...... Jeg må indrømme at det syn virkede og jeg blev hurtigt hård. Kondomet skulle så monteres og igen manglende erfaring eller SM trang gjorde at jeg hurtigt fik hevet pikken til mig og igang med at montere selv igen.

 

Vi kom derefter igang med samlejet, og her ved jeg ikke helt hvad der gjorde at vi skulle prøve 100 stillinger på 2 minutter, men igen den meget hårde behandling gjorde at jeg igen mistede lysten........ så om på ryggen med hende og fik hende til at lege med sig selv, hvilket igen hurtigt fik min pik rejst.... så udnyttede muligheden i at hun nu lå stille på ryggen og fik derefter gjort mig færdig.

 

Da jeg så kiggede op på uret var der gået 25 minutter, og jeg kunne altså ikke rigtigt se hvordan det skulle blive bedre så fik mit vand og gik.

 

 

Som afsluttende bemærkning må man sige at har man lyst til en 22 årig pige og vil guide hende fra starten kan man sikkert godt få en god oplevelse, men jeg må indrømme at dette klart har været min dårligste oplevelse. Det skal dog siges at det sagtens kan være pga. manglende kemi mellem mig og pigen som jeg fra starten af følte manglede gnisten.

 

Såfremt man går efter massage vil jeg KLART anbefale at man går efter en af de mere erfarne!

 

Good luck!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

 

Så må jeg vel hellere få meldt mig ind på banen også,

 

Jeg besøgte stedet pga. de fine anmeldelser og må indrømme at jeg blev lidt skuffet..... Jeg er helt med på at hun er en ung "godte", men jeg må alligevel indrømme at jeg synes der mangler noget.

 

Hun er en sød ung pige, en lille smule kraftig, med en del strækmærker på maven. Hun har et ekstremt sødt og uskyldigt ansigt der bare mangler den der gnist jeg synes jeg har mødt ved mine andre besøg hos thai piger. Hun er meget svær at kommunikere med og det må jeg indrømme gør det svært for mig især fordi jeg følte hun virkede til ikke at "synes" om det.

 

Jeg havde valgt en halv time hos hende og må klart tilslutte mig de andre omkring massagen som jeg ikke synes er særlig god, men det var jo heller ikke derfor jeg kom.... Jeg havde valgt en ½ time med dansk. Mit problem med det var at hun ikke var særligt meget med på at afslutte massagen selvom jeg syntes at halvdelen af tiden var gået med det, men til sidst satte jeg mig dog op og fik gjort tegn til hende at det var på tide at hun fik smidt tøjet.

 

Hun startede så med at tage MEGET hårdt fat i min pik, og jeg følte absolut ingen trang til at hun skulle blive ved med det alt for hårde HJ som enten pga. manglende erfaring eller et ønske om at udøve SM på mig. Jeg valgte derfor at nusse med hende, og heller ikke her var der ret meget respons, jeg følte faktisk lidt at hun lå og vred sig for at komme væk fra mine berøringer som jeg ville karakteriserer som meget let "nusning" og nærmest ikke noget seksuelt for at finde hendes grænser.

 

Det virkede stadigt ikke rigtigt for mig........ og var slet ikke klar.... men ok hun er vel omkring de 22 og stadigt kær at kigge på så fik hende til at lege med sig selv efter lidt "fagter og håndtegn" som det virkede som om hun misforstod med vilje...... Jeg må indrømme at det syn virkede og jeg blev hurtigt hård. Kondomet skulle så monteres og igen manglende erfaring eller SM trang gjorde at jeg hurtigt fik hevet pikken til mig og igang med at montere selv igen.

 

Vi kom derefter igang med samlejet, og her ved jeg ikke helt hvad der gjorde at vi skulle prøve 100 stillinger på 2 minutter, men igen den meget hårde behandling gjorde at jeg igen mistede lysten........ så om på ryggen med hende og fik hende til at lege med sig selv, hvilket igen hurtigt fik min pik rejst.... så udnyttede muligheden i at hun nu lå stille på ryggen og fik derefter gjort mig færdig.

 

Da jeg så kiggede op på uret var der gået 25 minutter, og jeg kunne altså ikke rigtigt se hvordan det skulle blive bedre så fik mit vand og gik.

 

 

Som afsluttende bemærkning må man sige at har man lyst til en 22 årig pige og vil guide hende fra starten kan man sikkert godt få en god oplevelse, men jeg må indrømme at dette klart har været min dårligste oplevelse. Det skal dog siges at det sagtens kan være pga. manglende kemi mellem mig og pigen som jeg fra starten af følte manglede gnisten.

 

Såfremt man går efter massage vil jeg KLART anbefale at man går efter en af de mere erfarne!

 

Good luck!

 

Jeg undrer mig over at du ikke afbrød det hele, allerede første gang du fornemmede hun ikke var glad for det der foregik.

Din fortælling minder en del om voldtægt, med frivilligt  offer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig over at du ikke afbrød det hele, allerede første gang du fornemmede hun ikke var glad for det der foregik.

Din fortælling minder en del om voldtægt, med frivilligt  offer.

 

 

Tjah min erfaring er ikke så stor på dette område, men voldtægt med frivilligt offer er der vel en del der tænder på også........ Jeg kan dog ikke helt se at det er mit ansvar at afbryde seancen såfremt hun ikke bryder sig om det.

 

Men havde hun gjort "synlige" tegn på dette havde jeg selvfølgelig respekteret hendes valg og stoppet det fra min side.

 

Fra min side fremover har det dog givet mig følgende erfaring at jeg fremover afprøver kemien med massage samt HJ før jeg springer ud i det igen. Så der er lidt folk der skal besøges igen før jeg afprøver en "helt" ny.

 

Erfaring rigere kan man sige!

 

Good luck

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...