Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg prøvet Lovie.

 

http://side6.dk/resultatside/?q=lovie

 

Jeg bestilte 30min til 1000kr.

 

Lovie er på ingen måde pigen på billederne.....Hun er vel 45år men sød og rar med en pæn krop.

 

Jeg fik massage på begge sider af kroppen. Massage var dejlig men på ingen måde dybde gående.

 

Jeg fik afsluttet med et handjob på eget valg. Hun vil gerne knalde meen jeg valgte et handjob.

 

Set i bakspejlet var 1000 måske i overkanten men jeg kørte hjem og var glad selvom hun ikke er den som på billedet.

 

Huset ligger inde i en skov og MEGA diskret.

 

Jeg kommer ikke igen. Hun var ikke lækker nok.

 

PS. jeg forstår ikke at pigerne ikke sætter deres eget billede på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen, du siger jo selv at hun ikke var lækker nok til at du gad og besøge hende igen. Deraf slutter jeg, at du ikke ville have kommet første gang, hvis du vidste, hvordan hun så ud!

Måske er det derfor, at pigen ikke bruger billeder af sig selv?

 

Når det er sagt, så kan vi kun være enige i, at pigerne ikke skal bruge fake-billeder. Det er tarveligt og unødvendigt.

 

Hvis du er i tvivl, så kan jeg kun anbefale "Google Image Search" i din browser, skide smart! Søg på det herinde og du finder masser af info.

 

Ps. jeg kan nu godt forstå du tog chancen, hun ser godt ud! Meeeen måske lidt for godt til at være sandt ..... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Maxxx6000:

 

Hej,

 

Jeg har lige et par spørgsmål angående Lovie som jeg håber du kan svare på:

  • Er hun asiat som på billedet? Og hvis ja, kan du sige noget om om hun er Japaner, Thai eller lignende?
  • Er hun behåret forneden?
  • Ved du om hun sutter uden?
  • Ved du om hun kysser?

MVH

Carsve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...