Hop til indhold
KomIgen

Nye piger i Aalborg - har du været der?

Recommended Posts

Guest issen

Du kan nok godt regne med at de alle sammen har falske foto. Det er vist bare en selvfølgelig hed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har "besøgt" Stella og Alice.

 

 

Jeg opholder mig i ferielandet, og så et snit til at besøge Aalborg. Min erfaring tilsiger mig, at billederne virker fake, men udbuddet i Aalborg er ringe, og strandlivet lidt ensformigt, så jeg greb chancede. Måske gemte der sig noget acceptabelt bag annoncen. Alternativ kunne jeg blot gå igen.

 

 

Jeg ringede til Alice. Hun tog telefonen, og gav mig en verbal skideballe på utydeligt engelsk. Det forekom mig, at hun var sur over, at hun have ventet 40 minutter.

 

Jeg nåede kun at sige, at hun har forvekslet mig med en anden, inden røret blev knaldet i. Jeg prøvede at ringe hende op et par gange, men hun tog ikke telefonen.

 

 

Efter den oplevelse så ringede jeg til Stella, velvidende at profilerne minder meget om hinanden, og der højest sandsynligt er tale om samme bagmand, som driver 2 piger.

 

Stella var rigtig venlig i telefonen, og jeg aftalte en tid. 15 min senere, som aftalt, ringede jeg på døren. Intet skete. Jeg kunne tydeligt høre flere kvinde stemmer bag døren, og en telefon der ringede. Så jeg gav den 15 sekunder og ringede igen på.

 

Døren blev åbnet, af en pige i slutningen af 20'erne, med lagt afbleget hår, og en cigaret hængende slapt ned fra munden. Håret var sat i en hestehale og sad lidt pjusket. Kropsholdningen var som cigaretføringen.

 

Jeg nåede lige at smile, inden pige eksploderede i nogle uforståelige eder og knaldede døren i hovedet på mig.

 

 

På Aalborgs Gammeltorv reflekterede jeg over forløbet, men en kold fadøl til at lindre mit sind. I sommersolen var min sexlyst efter købesex helt væk.

 

Jeg har aldrig oplevet noget liggende - og så fra 2 piger samme dag. Det var bare ikke min dag .... og dog. For jeg var mere end lettet over, at jeg ikke var blevet lukket ind af Stelle, og havde købt en time, for jeg er sikker på, at selv i godt humør, så er det nok ikke meget man får for pengene.

 

 

Jeg har aldrig kontaktet pigerne før, eller haft noget med dem at gøre. Jeg er over middel pæn og alm. af bygning, og præsentabel. Jeg er 38 år gammel. En meget underlig oplevelse. Så han jegogså prøvet det.

 

 

Så var det tilbage til standlivet og tilhørende diskoteker.

 

 

 

Held og lykke til de modige der tør besøge Stella og Alice  :)

Redigeret af chatname

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...