Hop til indhold
Luxuria

Godt råd hvis du kommer fuld hjem...måske:-)

Recommended Posts

Kommer du meget vissen hjem efter en bytur, har du garanteret også prøvet at liste ind, prøvet på at pisse uden det plasker for meget i kummen, og håbe at hun ikke opdager hvor sent det er blevet, eller hvor grønlænderfuld du er:-). Men nej, det er den sikre vej til ballade! Hun kan mærke din dårlige samvittighed, og er over dig som en høg.. I stedet for skrammler du ind, klasker brættet op, og sigter efter midten af kummen. Hun er nu helt sikkert vågen. Så du entrer soveværelset med fuld musik og følgende salut: så lillemor, så skal der rå pules! Kan du ræbe en ordentlig en her, er det fint også! Du kan være sikker på at hun nu ligger helt stille og lader som om hun sover. Og vupti, du slap for ballade over at have været lidt sent ude sammen med drengene:-). .......har godtnok ikke lige selv afprøvet denne taktik, men hvem har lyst til at ta' en for holdet? Eller en har måske allerede høstet erfaring? Så hører jeg gerne om hvordan det gik:-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, min bedre halvdel er meget tolerant i den retning ud på de små timer. Hun hjælper mig endda i seng, når julefrokosten har været for heftig. Ofte sover hun dog som en sten, så jeg melder hus forbi.

 

Dit løsningsforslag får mig i den grad til at tænke på "Livsens Ondskab", hvor redaktør Heilbunth kommer godt pyntet hjem efter en Københavnertur. Han har endda været "udrangeret" i togvognen, før han vågnede.

 

Hjemme i soveværelset forsøger han, efter møjsommeligt at være kommet af tøjet, at bestige den snerpede fru Heilbunth. Hun får ret bestemt werfet ham over i hans halvdel af sengen, og han opgiver næsten grædende med et: "Jamen Lillemor, det er jo lørdag".

 

En kostelig scene.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha det gad jeg godt se en mand prøve af med mig ;-) ;-)

Jeg har intet imod at mine mænd kommer sprit stive hjem ind I mellem fordi de har wn sjov aften men omvendt ved de også at den tolerance er betinget af at pisseturen følges op af et bad inden han overhovedet gør sin entre i soveværelset

Jeg knalder altid gerne med min fulde kæreste når han kommer hjem men jeg lugter ikke til et værtshus :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Åhhhh ja. Den liflige duft af sprit stiv mand. Baaaadder.

Det mest utrolige er at fulde mænd bestemt mener at de er årets første elsker... hvilket de bestemt ikke er. ..... ved mindre jeg er lige så fuld

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Åhhhh ja. Den liflige duft af sprit stiv mand. Baaaadder.

Det mest utrolige er at fulde mænd bestemt mener at de er årets første elsker... hvilket de bestemt ikke er. ..... ved mindre jeg er lige så fuld

Ja, der kan næsten kun være en ting, der er værre ... En spritstiv kvinde, som leger sexet ... Aij, det virker bare slet ikke. Og vil hun også knalde, så kan man godt finde gummilagenet frem, for maveindholdet holder ikke til stødene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja heldigvis, skal jeg ikke tænke over det. Når jeg, kommer spritstiv hjem fra byen. :-P  Det er vist kun tigerbamsen der skulle, være nervøs.  :eek: Og ja så fuld, har jeg dog ikke været endnu.  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...