Hop til indhold
bukkebruse

2 frække fynske piger

Recommended Posts

Ved ikke helt hvordan jeg skal finde dette fantastiske par tøser jeg havde en super god oplevelse med.

Jeg fald over en annonce på voksenlisten.dk en dag i maj. Solen skinnede og jeg ringede og aftalte med dem at mødes ved en rasteplads i nærheden af Vissenbjerg.

Det var en blondine og en brunette(af asiatisk afstamning) de var super frække og havde begge store dejlige bryster.

De kørte i en gammel opel - Det gjorde selv grin med at de måske ikke kom hjem hvis den brød sammen. Tror de bor/holder til i udkanten af Odense.

Jeg kan ikke huske annoncen og har ikke umiddelbart kunne finde den igen. Det var noget med at de tændte på at se hinanden dyrke sex,,, og vist også noget om sex i det fri......Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde frem til dem igen?

Ved god der ikke er så meget at gå efter......Men husker at den ene sagde noget om at den anden var hendes kone....

PS: sex i det fri er helt fantastisk, så hvis i har nogle anbefalinger i Sydjylland/fyn, modtages de gerne så kan det jo afprøves indtil jeg finder de to igen :o)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste der minder mig lidt om din beskrivelse med hensyn til "gammel opel" og rasteplads er pigen beskrevet i denne tråd:

 

 

Om der er nogen forbindelse skal jeg ikke kunne sige, men hun oplyser da at hun tidligere har annonceret sammen med en veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste der minder mig lidt om din beskrivelse med hensyn til "gammel opel" og rasteplads er pigen beskrevet i denne tråd:

 

 

Om der er nogen forbindelse skal jeg ikke kunne sige, men hun oplyser da at hun tidligere har annonceret sammen med en veninde.

 

Og denne:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...