Hop til indhold
Onslow

Massage med fødderne

Recommended Posts

Under en ferie i Tjekkiet besøgte jeg den skønne kurby Karlovy Vary (Karlsbad)

 

Mens jeg fredsommeligt gik og indsnusede atmosfæren og betragtede de pragtfulde bygningsværker, faldt mit blik på en reklame for thai-massage.

 

Lysten til lidt nydelse fik mig til at banke på døren og stille liste ind.

 

Jeg blev modtaget af et sødt lille nips på ca. 1½ meter og vel 40-45 kg, og vi aftalte 1 times oliemassage og blev vist ind i behandlingsrummet.

 

Over briksen hang et par ringe, som man ser dem  en gymnastiksal, så tanker om alt fra misforståelse til SM for gennem mit hoved.

 

Hun må have bemærket min lidt forbeholdne attitude, for hun smilede underfundigt, mens hun bad mig tage tøjet af og lægge mig på maven.

 

Vel på plads med ansigtet i det dertil indrettede hul mærkede jeg så hendes blide hænder smøre mig ind i let menthol duftende olie, og jeg kunne mærke at hun steg op på briksen og satte sig overskrævs på det nederste af min røv.

 

Stille og roligt masserede hun så fra skuldrene og ned til fødderne, mens hun nærmest umærkeligt var gledet ned af briksen, og derfra gik turen opad igen, mens hun gradvist tog mere og mere fat.

 

Så kom der et lille ophold, mens briksen knirkede lidt, og pludselig mærkede jeg et endnu kraftigere tryk mod mine ømme muskler, og jeg realiserede pludselig, hvad ringene var til, for hun brugte dem til at holde balancen med, mens hun med hele sin vægt lod sine fødder traktere mig - en fantastisk følelse.

 

Efter en rum tid blev jeg bedt om at vende mig, og fronten fik så også en fantastisk omgang med hendes smidige fødder. En gennemført nydelse, som ikke blev mindre god af, at hendes miniskørt indbød til, at øjnene søgte op mellem hendes ben.

 

Selv om hun ikke kunne undgå at se min begejstring for hendes skønhed, så bevarede hun den sødt smilende og professionelle optræden.

 

Efter lidt mere end 1 time stoppede hun og tørrede mig af med et opvredet håndklæde, og som født på ny kunne jeg fortsætte min sightseeing.

 

Er der mon steder i den kristne ende af landet, hvor man kan opleve noget tilsvarende?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under en ferie i Tjekkiet besøgte jeg den skønne kurby Karlovy Vary (Karlsbad)

 

Mens jeg fredsommeligt gik og indsnusede atmosfæren og betragtede de pragtfulde bygningsværker, faldt mit blik på en reklame for thai-massage.

 

Lysten til lidt nydelse fik mig til at banke på døren og stille liste ind.

 

Jeg blev modtaget af et sødt lille nips på ca. 1½ meter og vel 40-45 kg, og vi aftalte 1 times oliemassage og blev vist ind i behandlingsrummet.

 

Over briksen hang et par ringe, som man ser dem  en gymnastiksal, så tanker om alt fra misforståelse til SM for gennem mit hoved.

 

Hun må have bemærket min lidt forbeholdne attitude, for hun smilede underfundigt, mens hun bad mig tage tøjet af og lægge mig på maven.

 

Vel på plads med ansigtet i det dertil indrettede hul mærkede jeg så hendes blide hænder smøre mig ind i let menthol duftende olie, og jeg kunne mærke at hun steg op på briksen og satte sig overskrævs på det nederste af min røv.

 

Stille og roligt masserede hun så fra skuldrene og ned til fødderne, mens hun nærmest umærkeligt var gledet ned af briksen, og derfra gik turen opad igen, mens hun gradvist tog mere og mere fat.

 

Så kom der et lille ophold, mens briksen knirkede lidt, og pludselig mærkede jeg et endnu kraftigere tryk mod mine ømme muskler, og jeg realiserede pludselig, hvad ringene var til, for hun brugte dem til at holde balancen med, mens hun med hele sin vægt lod sine fødder traktere mig - en fantastisk følelse.

 

Efter en rum tid blev jeg bedt om at vende mig, og fronten fik så også en fantastisk omgang med hendes smidige fødder. En gennemført nydelse, som ikke blev mindre god af, at hendes miniskørt indbød til, at øjnene søgte op mellem hendes ben.

 

Selv om hun ikke kunne undgå at se min begejstring for hendes skønhed, så bevarede hun den sødt smilende og professionelle optræden.

 

Efter lidt mere end 1 time stoppede hun og tørrede mig af med et opvredet håndklæde, og som født på ny kunne jeg fortsætte min sightseeing.

 

Er der mon steder i den kristne ende af landet, hvor man kan opleve noget tilsvarende?

 

Ja, men du skal til Århus. Eller rettere lidt nord for Århus.

 

Husk at sig til hende at du vil masseres ved at hun bruger fødderne.

Hun hedder Monthila, med tryk på Mon

 

Monthila (Wat Po)
Updated Mar 30

8543 Hornslet

Tlf. 50 66 25 19

Adresse oplyses på telefonen

 

Det er hos hende selv, og det er lidt privmitivt.

Hun er rigtig flot, men er ikke til pjank, suk.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Under en ferie i Tjekkiet besøgte jeg den skønne kurby Karlovy Vary (Karlsbad)

Mens jeg fredsommeligt gik og indsnusede atmosfæren og betragtede de pragtfulde bygningsværker, faldt mit blik på en reklame for thai-massage.

Lysten til lidt nydelse fik mig til at banke på døren og stille liste ind.

Jeg blev modtaget af et sødt lille nips på ca. 1½ meter og vel 40-45 kg, og vi aftalte 1 times oliemassage og blev vist ind i behandlingsrummet.

Over briksen hang et par ringe, som man ser dem en gymnastiksal, så tanker om alt fra misforståelse til SM for gennem mit hoved.

Hun må have bemærket min lidt forbeholdne attitude, for hun smilede underfundigt, mens hun bad mig tage tøjet af og lægge mig på maven.

Vel på plads med ansigtet i det dertil indrettede hul mærkede jeg så hendes blide hænder smøre mig ind i let menthol duftende olie, og jeg kunne mærke at hun steg op på briksen og satte sig overskrævs på det nederste af min røv.

Stille og roligt masserede hun så fra skuldrene og ned til fødderne, mens hun nærmest umærkeligt var gledet ned af briksen, og derfra gik turen opad igen, mens hun gradvist tog mere og mere fat.

Så kom der et lille ophold, mens briksen knirkede lidt, og pludselig mærkede jeg et endnu kraftigere tryk mod mine ømme muskler, og jeg realiserede pludselig, hvad ringene var til, for hun brugte dem til at holde balancen med, mens hun med hele sin vægt lod sine fødder traktere mig - en fantastisk følelse.

Efter en rum tid blev jeg bedt om at vende mig, og fronten fik så også en fantastisk omgang med hendes smidige fødder. En gennemført nydelse, som ikke blev mindre god af, at hendes miniskørt indbød til, at øjnene søgte op mellem hendes ben.

Selv om hun ikke kunne undgå at se min begejstring for hendes skønhed, så bevarede hun den sødt smilende og professionelle optræden.

Efter lidt mere end 1 time stoppede hun og tørrede mig af med et opvredet håndklæde, og som født på ny kunne jeg fortsætte min sightseeing.

Er der mon steder i den kristne ende af landet, hvor man kan opleve noget tilsvarende?

Hos jc Wellness i Holstebro.

Det er dog ikke afslapnings massage, det er i stedet for tryk med hænder og albuer.

Men det er da muligt at du kan få din egen version :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang hos Mora i Vejle gik hun rundt på mig, men har kun oplevet det den ene gang. Måske hvis man spørger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres input, der er noget imellem, der ved lejlighed skal afprøves.

 

Århus nord må nok vente, til gymnastikforeningen rykker op igen, så kan jeg kombinere det at snuppe 3 point med hjem med massagen. :D

 

Det med Mora overrasker mig noget, Sirinya er én af mine absolutte favoritpiger, både hvad massagen angår og så det faktum, at hun bare er så tæskelækker og sød at være sammen med. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det troede jeg ikke var noget specielt. Jeg har fået massage på denne måde mange gange i Aalborg i TBS på Østerbro.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Det troede jeg ikke var noget specielt. Jeg har fået massage på denne måde mange gange i Aalborg i TBS på Østerbro.

 

Jeg har også fået en sådan behandling flere gange, og i forskellige byer - uden at jeg på stedet kan huske de konkrete steder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...