Hop til indhold
lille-bror

HJÆLP til at finde en parkeringsplads...

Recommended Posts

Hej alle...

 

Jeg ved godt at jeg ikke er særlig kendt herinde.. Men sagen er den at jeg står med et lille problem.

 

På lørdag trækker jeg Manica med en tur til Sjælland... Jeg har ALLEREDE fået enormt meget hjælp af den flinke BorendeX til at finde ud af et godt sted Manica kan komme til at bedække en GP, og min samvittighed forbyder mig at bruge mere af BXs tid.

 

Men det er MEGET vigtigt jeg og Manica kommer over og prøver MAX burger. Så vil høre om der er nogen herinde der er lokal-kendt omkring Gammeltorv? Mere specifikt ved hvor man kan parkere tættest på (er dårligt gående pga knæskade)? Evt en adresse dertil, til at smide i GPSen ?

 

på forhånd tak.

 

lille-bror

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lille-bror

 

Auch. Det er ikke verdens bedste sted at finde parkeringspladser, det er midten af København, der er få pladser og mange biler.

Bedste bud er pladsen lige ved siden af Vor Frue Kirke på Nørregade 8. Adressen hedder i følge Googlemaps, Dyrkøb, København K.

 

Ellers er det altså noget med at skulle gå lidt og parkere på Nørrevold eller ved Rådhuspladsen.

 

Husk der er mange ensrettede gader derinde, det kan være svært at finde rundt, og GPS'en er måske ikke helt opdateret.

 

BB

 

Redigeret af Bbullersen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle...

 

Jeg ved godt at jeg ikke er særlig kendt herinde.. Men sagen er den at jeg står med et lille problem.

 

På lørdag trækker jeg Manica med en tur til Sjælland... Jeg har ALLEREDE fået enormt meget hjælp af den flinke BorendeX til at finde ud af et godt sted Manica kan komme til at bedække en GP, og min samvittighed forbyder mig at bruge mere af BXs tid.

 

Men det er MEGET vigtigt jeg og Manica kommer over og prøver MAX burger. Så vil høre om der er nogen herinde der er lokal-kendt omkring Gammeltorv? Mere specifikt ved hvor man kan parkere tættest på (er dårligt gående pga knæskade)? Evt en adresse dertil, til at smide i GPSen ?

 

på forhånd tak.

 

lille-bror

 

Lyder som om det var hoppe og hingste kåring i har gang i  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha Lille-bror, der er mere plads i en myretue end i det indre København.

En anden, måske lidt tidskrævende mulighed var at parkere lidt uden for centrum og tage linie 14, der holder på Gammeltorv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lille-bror

 

Auch. Det er ikke verdens bedste sted at finde parkeringspladser, det er midten af København, der er få pladser og mange biler.

Bedste bud er pladsen lige ved siden af Vor Frue Kirke på Nørregade 8. Adressen hedder i følge Googlemaps, Dyrkøb, København K.

 

Ellers er det altså noget med at skulle gå lidt og parkere på Nørrevold eller ved Rådhuspladsen.

 

Husk der er mange ensrettede gader derinde, det kan være svært at finde rundt, og GPS'en er måske ikke helt opdateret.

 

BB

 

TAK!! Du er sgu en stjerne... Du drømmer ikke om hvor meget det har dæmpet mine bekymringer om turen !

 

mvh

 

lille-bror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om det var hoppe og hingste kåring i har gang i  :-P  :-P  :-P  :-P

 

LOL! det er faktisk mere skægt end du aner... For Manicas (og dermed også min) far var faktisk hestehandler! Og desuden har Manica en højde der faktisk ikke er atypisk for en JOCKEY. Jeg aner dog intet om hvorvidt Manica bruger andet end "lillemand" som "pisk".

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAXA eller en af cykeltaxaerne  - chancen for at finde en plads derinde uanset tidspunkt er ikke stor... jo - efter 11 om aftenen... og inden 8 om morgenen måske...  det bliver ikke mere centralt i KBH - lige derinde er man på cykel eller gåben... gammeltorv er håbløs og der er ofte kø på 5-8 biler på vor frue pladsen som i øvrigt er rød zone og koster kassen...

 

 

hvis du er dårligt gående - så er svaret at parkere ude på nørrebro hvor det bliver gratis og så tage en taxa derind hvis du skal være sikker... 

 

ellers - så sæt ca 30 min af til at få din parkerigsplads for det er gennemsnitsventetiden hvis der ikke er nogen ledige pladser når du ankommer.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAXA eller en af cykeltaxaerne  - chancen for at finde en plads derinde uanset tidspunkt er ikke stor... jo - efter 11 om aftenen... og inden 8 om morgenen måske...  det bliver ikke mere centralt i KBH - lige derinde er man på cykel eller gåben... gammeltorv er håbløs og der er ofte kø på 5-8 biler på vor frue pladsen som i øvrigt er rød zone og koster kassen...

 

 

hvis du er dårligt gående - så er svaret at parkere ude på nørrebro hvor det bliver gratis og så tage en taxa derind hvis du skal være sikker... 

 

ellers - så sæt ca 30 min af til at få din parkerigsplads for det er gennemsnitsventetiden hvis der ikke er nogen ledige pladser når du ankommer.... 

 

Også en stor tak til dig! Din info vil ligesom det fra " Bbullersen " og " Borende X " blive taget med i overvejelserne når slagplanen skal lægges - og ikke mindst hvis plan A må skrottes, når vi står som et par stakkels forvirrede jyder i det indre København :-)

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

LOL! det er faktisk mere skægt end du aner... For Manicas (og dermed også min) far var faktisk hestehandler!

 

Ihh, er I da sønner af Fernando Møhge? :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...