Hop til indhold

Recommended Posts

Efter mit besøg hos Lila igår fik jeg lyst til lidt bedre massage, og jeg har kørt forbi http://mais-massage.dk flere gange og syntes det så fint ud. De har en hjemmeside som INTET antyder at der skulle foregå noget frækt derinde.

Jeg blev modtaget pant af mama selv, som stod og talte med en håndværker der var ved at reparere noget. Jeg hilste blot pænt på ham og mama spurgte hvor jeg havde ondt. Jeg fortalte at det var værst i lænden, men ellers også generel ømhed i hele ryggen. Så kaldte mama på en ung pige som vist hed Dik eller lignende. På Thai forklarede hun hvad hun skulle gøre og pegede på min lænd.

Ind i rummet, som nok var 35 grader varmt, på trods af en stor ventilator på gulvet. Jeg tager alt tøjet af og lægger mig til rette på den hårde briks. Dik kommer ind og begynder at massere rigtig godt. Der bliver ikke gjort nogle antydninger men da jeg skal vende mig om på ryggen, spørger hun hvad jeg kunne tænke mig ekstra. Jeg spørger hvad hun kan tilbyde og siger på engelsk at hun kun giver HJ, men at der er en anden som kan give fuld pakke hvis jeg ønsker det. Jeg vælger blot HJ da jeg syntes at hun var sødere end mama selv. Hun gav en nogenlunde svensker selvom min diller stadig var lidt øm efter mødet med Lila.

Karakter på 10 skala:

Sted: 8

Mama: 4

Dik: 7-8

Pris 8 ( 350 for massagen og 300 for svensk,

Mulighed for gentagelse: ja, når det bliver lidt køligere i vejret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for en fin og oplysende anmeldelse.

 

Har selv lænde problemer, så der kunne det da være at man skulle smutte forbi ved lejlighed :-P

 

Hilsen Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

.........................

Karakter på 10 skala:

Sted: 8

Mama: 4

Dik: 7-8................................

 

Dik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igår fik jeg en rigtig god massage af både mamasan og en yngre pige. Mamasan kunne godt nok massere, på den hårde og lidt smertefuld måde. Men det var godt. Havde også problemer med ryggen og skulder. 

Kan klart anbefales, hvis du har problemer med ryggen, så skal man få mamasan til at fixe den. En af de bedste hårde THAI massage og hun vidste præcist, hvor og hvordan hun skulle klare myoserne

 

Fik ikke tilbudt ekstra hvilke var fint for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...