Hop til indhold
kanonkongen

Husk det nu. Fortæl hvad i føler til/for hinanden :-)

Recommended Posts

Men altid altid huske - at kopierede simple tekster ikke tæller en DYT !

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svære ord: "Hvis du kan lide mig så fortæl det, hvis du savner mig så skriv til mig, hvis du elsker mig så bevis det" - nok specielt det sidste ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Rolias

 

Ja nu den jo så ikk møntet på mig rolias  :-P  :-P Men mere, hvis der er en person der betyder noget for dig så hellere fortælle end tie :-P

 

God aften til dig.

 

KK

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke lide den sidste... 

 

der findes ikke beviser for følelser... der findes indikationer men ikke dokumentationer...  

 

jeg ville godt nok nødig være den der fik til opgave at bevise at jeg elsker min ... veninde/mor/kæreste - whatever... for med mindre vi sætter os ned og definerer at det at skrælle kartofler i en uge, komme med blomster hver 3 uge og smse godnat hver aften uden undtagelse er bevis nok - så er der jo ikke noget facit

 

 

jeg tror faktisk at hvis en kæreste sagde det til mig - så fik han en fyreseddel... for jeg ville ikke finde mig i at skulle bevise hvad jeg ved inden i mig selv er sandt...  og hvis jeg var i tvivl var jeg jo alligevel skredet for længst... 

 

så hvis nogen siger det til mig.... så ved jeg at det jeg er, den jeg er, det jeg kan, vil og ønsker ikke er overbevisende nok - og så er jeg out the door med det samme!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Giv da manden lidt positiv kredit for indlægget :-) 

 

Sidder man med disse tanker, der gør man for lyst til at lave sådan et indlæg….. kunne man side og håbe på, at en man har kær vil give udtryk for det er gengældt. En følelse vi nok er mange der kender. selvfølgelig lidt øv at vente (måske endda på noget der aldrig sker) men det er også en dejlig følelse at have en man har kær i tankerne :-)

 

ja ja der er også mange andre muligheder… ja endda at der ikke er en dybere mening med det. Lidt teenage-agtigt sødt er det, sådan må man gerne være engang imellem. En like fra mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Liderligfyr.

 

Takker for ordene, ja tar det nu ikke så tungt. Mine tanker da, jeg så opslaget var, at jeg nok glemmer nogen gange. At sige disse ting til dem jeg, holder af. Og vi mennesker tit og ofte, anerkender hinanden. Ja lidt teenager er jeg også  :-P  :-P

 

God solrig dag til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det lidt med den slags postkort-banaliteter - og det er det jo - at det i bedste fald er ligegyldigt..altså i bedste fald

Værre er det at nogen får ødelagt oplevelsen af hvad poesi kan være :)

Kvaliteten og dybsindigheden er som når man bliver præsenteret for de der facebook-opslag "90% af alle vil ikke sætte dette opslag op og vise at de støtter kampen mod kræft" - fuldstændigt kaloriefri og indholdsløst.

KK plejer sådan set ellers godt at kunne vække til eftertanke - men det her er hjerte-smerte-kiosk-poesi - og indholdsmæssigt forkert -

Op på hesten igen KK - du kan jo gøre det meget bedre - det ved vi !

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan ikke lide den sidste... 

 

der findes ikke beviser for følelser... der findes indikationer men ikke dokumentationer...  

 

jeg ville godt nok nødig være den der fik til opgave at bevise at jeg elsker min ... veninde/mor/kæreste - whatever... for med mindre vi sætter os ned og definerer at det at skrælle kartofler i en uge, komme med blomster hver 3 uge og smse godnat hver aften uden undtagelse er bevis nok - så er der jo ikke noget facit

 

 

jeg tror faktisk at hvis en kæreste sagde det til mig - så fik han en fyreseddel... for jeg ville ikke finde mig i at skulle bevise hvad jeg ved inden i mig selv er sandt...  og hvis jeg var i tvivl var jeg jo alligevel skredet for længst... 

 

så hvis nogen siger det til mig.... så ved jeg at det jeg er, den jeg er, det jeg kan, vil og ønsker ikke er overbevisende nok - og så er jeg out the door med det samme!!

Hey Jasmin.

 

Det er helt okay, med mig, at du ikke kan lide det sidste udsagn.  :-P Nu det ikke for mig den ordrette betydning, Vi skal ikke lege privat detektiver og lægge beviser på bordet om det er, at bevise ægte kærlighed. Det er en følelse man, har overfor et andet menneske. Nu ikke så hård, At vise kærlighed, er at vise omsorg og det skal ikke bevises, det skal vises.

 

Den norske forsker Bruno Laeng har forsket i det med kærlighed, linker lige det her, videoen er desværre væk men en kort beskrivelser er der dog. på hvad han laver.

 

Og tag nu ikke alting så bogstaveligt Jasmin  :-P  :-P Og sig til dem der betyder noget for dig, at du holder af dem det er bevis nok for dem. Ja jeg, ville blive meget glad for sådan en besked. Den ville varme mit stille sind. Mere end afsenderen måske anede.

 

Her er linket.

 

http://videnskab.dk/kultur-samfund/sadan-ved-du-det-er-aegte-kaerlighed

 

Ha en dejlig dag med dine gøremål Jasmin. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det lidt med den slags postkort-banaliteter - og det er det jo - at det i bedste fald er ligegyldigt..altså i bedste fald

Værre er det at nogen får ødelagt oplevelsen af hvad poesi kan være :)

Kvaliteten og dybsindigheden er som når man bliver præsenteret for de der facebook-opslag "90% af alle vil ikke sætte dette opslag op og vise at de støtter kampen mod kræft" - fuldstændigt kaloriefri og indholdsløst.

KK plejer sådan set ellers godt at kunne vække til eftertanke - men det her er hjerte-smerte-kiosk-poesi - og indholdsmæssigt forkert -

Op på hesten igen KK - du kan jo gøre det meget bedre - det ved vi !

Hey Heine.

 

Nu, er jeg ikke her for, at please folk, eller kun skrive det jeg, tror folk vil hører. :cool:  Om du mener det er banaliteter, kiosk poesi og mere til. Er den holdning du har ret til, at have. Ligesom jeg har ret til, at have min.  :-P

 

At, jeg tilhører de 90 procent der, laver opslag om kræft. Gør jeg fordi det har en betydning i det en stor del, af min familie og venner er døde af den lorte sygdom. og du mener det er indholdsløst og kaloriefri  igen må stå for din regning. Men det har, en betydning for mig. Og det må være det vigtigste.

 

Men er da glad for du synes, jeg kan skrive noget der vækker til eftertanke, Det da dejligt at høre Heine. Og mon ikke på et tidspunkt der kommer noget. :-P

 

God dag til dig Heine.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Og sig til dem der betyder noget for dig, at du holder af dem det er bevis nok for dem

 

My point exactly :)  de vil aldrig sige "bevis det" - de ville stole på mig  :)

 

så det siger jeg heldigvis tit når jeg mener det  *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin vi er enige  :-P  :-P  :-P  :-P

 

Ha en forrygende varm, dejlig, skøn sommerdag søde. Og ved du hvad Jasmin du får lige et kompliment. Du er sku dejlig. 

 

Kk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin vi er enige  :-P  :-P  :-P  :-P

 

Ha en forrygende varm, dejlig, skøn sommerdag søde. Og ved du hvad Jasmin du får lige et kompliment. Du er sku dejlig. 

 

Kk

 

tak og i lige måde... 

 

arbejde hjemmefra idag... sidder og nyder en pause... 

 

om lidt står den på kold kartoffelsalat, kold krydret kylling, kold hyldeblomst-saft  i en kølig skygge under mit enorme bøgetræ

 

 

og nu med et endnu større smil :) kan godt lide at få at vide jeg er dejlig *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak og i lige måde... 

 

arbejde hjemmefra idag... sidder og nyder en pause... 

 

om lidt står den på kold kartoffelsalat, kold krydret kylling, kold hyldeblomst-saft  i en kølig skygge under mit enorme bøgetræ

 

 

og nu med et endnu større smil :) kan godt lide at få at vide jeg er dejlig *gg*

Det da synd du ikke var her i Jylland Jasmin.  Den menu lyder da helt fantastisk. nu blev jeg lige sulten.  :-P  :-P

 

Smil og glæde er vejen frem.  :-P Og man, kan ikke blive andet end glad i låget. I dette vejr Jasmin  :-P  Ok komplimenter, kan man aldrig få nok af.

 

krammer til dig

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Jeg besluttede for noget tid siden at jeg ikke længere vil ligge bånd på mig selv.

Jeg har kun et liv. Det vil jeg ikke bruge på at gå rundt og være bange for ikke at tage de chancer der er.

Eks når jeg elsker - gør jeg det 100 procent. Og jeg vil hellere tude mig selv halvt ihjel over et afslag end at gå og bruge mine kræfter på at tænke over hvad nu hvis jeg turde.

Det er ikke mange jeg lukker ind i min private cirkel. Ofte er det mennesker jeg vælger og selv inviterer. Jeg har en enkelt veninde som i sin tid bare bed sig fast og ikke ville slippe og gud ske tak og love for det. Det er blevet til 7 års venskab på et mentalt plan man kun sjældent oplever.

Jeg har ikke svært ved at holde af andre. Jeg har heller ikke svært ved at vise det. Og jeg har lært at nederlag er med til at livet leves på den rigtige måde.

Det har givet mig nogle kæmpe nedture. Men jeg ville ikke have været en eneste af dem foruden. For dem som sårer mig har også givet mig en masse og betydet noget som jeg tager med mig i livet. Ellers havde de jo ikke være lukket ind i første omgang.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besluttede for noget tid siden at jeg ikke længere vil ligge bånd på mig selv.

Jeg har kun et liv. Det vil jeg ikke bruge på at gå rundt og være bange for ikke at tage de chancer der er.

Eks når jeg elsker - gør jeg det 100 procent. Og jeg vil hellere tude mig selv halvt ihjel over et afslag end at gå og bruge mine kræfter på at tænke over hvad nu hvis jeg turde.

Det er ikke mange jeg lukker ind i min private cirkel. Ofte er det mennesker jeg vælger og selv inviterer. Jeg har en enkelt veninde som i sin tid bare bed sig fast og ikke ville slippe og gud ske tak og love for det. Det er blevet til 7 års venskab på et mentalt plan man kun sjældent oplever.

Jeg har ikke svært ved at holde af andre. Jeg har heller ikke svært ved at vise det. Og jeg har lært at nederlag er med til at livet leves på den rigtige måde.

Det har givet mig nogle kæmpe nedture. Men jeg ville ikke have været en eneste af dem foruden. For dem som sårer mig har også givet mig en masse og betydet noget som jeg tager med mig i livet. Ellers havde de jo ikke være lukket ind i første omgang.

Hej søde Sisse.

 

Tak for et dejligt ærligt, indblik i dine tanker Sisse. :-P

 

Ja Sisse livet, skal bestemt leves, Og ser også ud til, du lever livet fuldt ud. Og, skønt du gør det Sisse, vi har kun et liv og ved gud, gider ikke sidde som 70 årig. Og fortryde på plejehjemmet, Jeg ikke nåede tingene. Og det, ligger vist heller ikke til dig Sisse. Jeg, har selv oplevet ting, ved mig selv som, jeg skal, have af prøvet.Og jeg må i visse tilfælde komme ud af min, komfortzone. :-P

 

Det er, klart du lukker de personer ind i dit liv der beriger dig, med positivitet, ærlighed, kærlighed, og fordi de mennesker du bringer ind. vil den person du er Sisse. Jeg er glad på, dine vegne du, har sådan en fantastisk veninde, hun lyder rigtig rar Sisse. Og ja her må man også tage chancer. Nogen mennesker, vil bare gerne være venner, men det kan, være svært, at blive lukket ind. For hvad er intentionerne med dette. Tror vi alle har, været der hvor man bliver såret godt og grundigt, af en person man troede ville en det bedste. Men når man møder de rette mennesker, der ikke er der for, at såre. Men for, at støtte en i de opture og nedture man har i løbet af livet. Så ved man de rigtige venner findes Sisse. Og det, tror jeg så du har fundet. Med de mennesker du har valgt ind i din inderste cirkel.

 

Sisse at, opleve nedture, styrker ens jeg. Man lære hele livet igennem. Jeg vil mene, at det bedste, er at  leve med og glemme nedturene, og huske alle de glædelige, positive, oplevelser man får i livet. Og huske, at de mennesker der, er der for dig. Vil dig det bedste om du kan lide det eller ej. :-P  :-P

 

Kan du have en dejlig dag Sisse. Må din dag være fyldt med glæde. Og nyd det gode vejr. 

 

Kæmpe krammer og knus

 

KK

Redigeret af kanonkongen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...