Hop til indhold
Guest 666

Massage af en mand, med mulighed for at afprøve sin bi-side

Recommended Posts

Guest 666

valgte at prøve at få en gang massage af en mand, med mulighed for afslutning. Havde en del skriven frem og tilbage omkring hvordan det skulle foregå osv samt hvike nuligheder der var for afslutning. Han er bruger herinde under navnet " massøren Silkeborg"

jeg beskrev for ham at jeg var nysgerrig på at prøve at sutte en anden mand, med gummi, om det var muligt? samt at det skulle foregå helt  efter mine ønsker. Han var meget forstående og det var muligt.Han gjorde det meget tydeligt at han ikke ville presse mig til noget, og at det var helt op til mig, hvor langt jeg ville gå

Massagen var god, han er uddannet, og kan ramme de punkter som langt de fleste thai piger bare drøner hen over.

Han virker rolig og professionel. 

Jeg fik afprøvet min fantasi, og fik efterfølgende en dejlig udløsning af ham. Han suttede min pik,med gummi. Efterfølgende god tid til et glas vand og lidt snak omkring løst og fast. Har man som jeg, en fantasi om at afprøve sin bi side, er Massøren Silkeborg et godt og trygt sted at forsøge sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...