Hop til indhold
Ronaldo

Lila thaimassage, Øresundsvej

Recommended Posts

Jeg blev fristet af den smukke pige på http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=21098

Jeg ringede i forvejen, men telefonnummeret som står i annoncen passede ikke. Jeg valgte derfor at køre forbi og kunne se et håndskrevet stykke papir i vinduet, hvor der stod ny ejer og et telefonnummer. Det viste sig at det kun var det ene ciffer i annoncen som var forkert, så det beror sikkert på en tastefejl.

Jeg ringede på det nye nummer som ikke blev taget, og netop som jeg havde besluttet mig for at tage til Ratree i stedet ser jeg at pigen fra annoncen kommer ud af døren til butikken. Jeg vælger derfor at gå uanmeldt over og spørge om hun har tid nu. Det har hun, og vi aftaler en time hård oliemassage for 400.-

Massagen er hård, men hun bruger meget hurtige bevægelser, som gør at man næsten ligger og får stress. Hun sætter sig op på mine baller og laver "bollebevægelser" og er flere gange inde og kilde mine kugler bagfra. Samtidig siger hun også at hendes nye sted her er et ordentlig sted, hvor hun kun tilbyder hånd udover massagen. Undervejs joker hun dog også med at BJ og sex kunne være godt.

Da der er gået 3 kvarter vendes jeg rundt, og hun begynder at hive i kalorius og spørge ind til hvad jeg vil have. Prisen er ekstra 300 for HJ og 500 for BJ og 1500 for sex. Jeg siger at det var da voldsomt, men hun siger at hun er special, så derfor vil hun ikke tilbyde sex for enhver pris.

Grundet prisen vælger jeg blot HJ, og det viste sig at hun var næsten lige så hård ved kalorius, som hun var under massagen. Flere gange gjorde det direkte ondt, fordi hun hev forhuden FOR voldsomt tilbage. Jeg sagde til hende at hun skulle gøre det mere roligt, og det hjalp kun lige nok til at jeg lykkedes at få udløsning. Nok primært fordi det var meget længe siden sidst.

Hun sagde at jeg var hendes første kunde her den første dag hun har åbent, men det bliver nok også det sidste besøg fra mig.

Stedet er under renovering, som det også trænger til. Jeg kunne se to meget små kabiner. Karakter 4 ud af 10

Pigen som hedder Nice er da sød, men har for meget fokus på at sælge ekstra. 5 ud af 10

HJ bliver jeg nødt til kun at give 2 ud af 10.

Jeg håber I andre får bedre oplevelse end mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...