Hop til indhold
Guest young money

Sletning af indlæg

Recommended Posts

Guest young money

Hej alle

Jeg har tidligere skrevet et indlæg som efterfølgende er at pigen blevet bedt om at fjerne for pigens skyld .. Dette vil jeg naturligvis respektere og har derfor bedt om dette ..

Jeg får et svar om at det ikke kan lade sig gøre ??!!! Jeg synes virkelig at det er dårlig stil og respektløshed over for pigen og alle brugere generelt ?! Hvor er vi henne hvis ikke man kan få fjernet noget efter ønske af pigen ??

Er der nogle der kan hjælpe mig ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg har tidligere skrevet et indlæg som efterfølgende er at pigen blevet bedt om at fjerne for pigens skyld .. Dette vil jeg naturligvis respektere og har derfor bedt om dette ..

Jeg får et svar om at det ikke kan lade sig gøre ??!!! Jeg synes virkelig at det er dårlig stil og respektløshed over for pigen og alle brugere generelt ?! Hvor er vi henne hvis ikke man kan få fjernet noget efter ønske af pigen ??

Er der nogle der kan hjælpe mig ??

 

Hvis der er blevet kommenteret på dit indlæg kan det være svært at få slettet helt, men jeg er sikker på at du kan få slettet/ændret div. data, som pigen evt. synes for afslørende/nærgående - det har jeg ihvertfald tidligere benyttet mig af  :wink:

 

PS. for nemheds skyld omskrev jeg hele min anmeldelse, så det var nemt for Admin bare at klippe/klistre  :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Jeg vil sådan set bare have det slettet for det vil vedkomne gerne have .. Det mener jeg at man 100% bør respektere .. Jeg har ikke lyst til at modtage sure sms'er fra hende osv .. Hvor svært kan det være at slette det ... :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest young money

Alternativt vil jeg anbefale for fremtiden af man gør opmærksom på at intet kan ændres .. Man skal bare huske at et menneske godt kan lave en fejl man kan ønske rettet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan prøve at skrive til en fra ledelsen :)

Har du prøvet at bruge rediger-knappen? Den kommer frem nedenunder, når du klikker ind på en anmeldelse, som du selv har skrevet. Så kan du selv fjerne eller ændre, som du har lyst...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du prøvet at bruge rediger-knappen? Den kommer frem nedenunder, når du klikker ind på en anmeldelse, som du selv har skrevet. Så kan du selv fjerne eller ændre, som du har lyst...

 

Ja, men den kan kun bruges max en time efter, at indlægget er publiceret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Den unge pengemand har anmeldt én af sine egne anmeldelser og bedt om at få den slettet.

 

Fordi pigen ønsker det sådan.

 

Det har jeg ikke efterkommet og henvist til, at vi kun sletter ting, der enten strider mod dansk lovgivning eller sitets regelsæt.

 

Det er vedkommende tilsyneladende meget utilfreds med og skriver derfor denne trådstart.

 

I 2014 er det sådan, at hvis man har en restaurant, der tilbyder forskellige mad/og/eller drikkeydelser, så må man være forberedt på, at ens ydelser kan blive anmeldt af diverse anmeldere, ligesom det gælder for et hav af andre udbydere af diverse tjenesteydelser.

 

Hvis en udbyder måtte være utilfreds med en given anmeldelse, så er det dennes opgave at tage til genmæle, ikke teamets herinde.

 

Derfor blev anmodningen afvist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

BTW.

 

Et sådant indlæg hører ikke hjemme under anmeldelser, så jeg flytter det til debatten. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigernes navne er jo sletter. Pigerne kan ikke på nogen måde genkendes.

Skulle anmeldelsen slettes ville der være mange kommentarer der også skulle slettes. Det er vel ikke rimeligt.

Man skal tænke sig om inden man skriver, moralen være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alternativt vil jeg anbefale for fremtiden af man gør opmærksom på at intet kan ændres .. Man skal bare huske at et menneske godt kan lave en fejl man kan ønske rettet :)

 

Du har vel læst EG´s regelsæt inden du kaster dig ud i at skrive indlæg?

 

§ 9. Når brugeren skriver indlæg, uploader materiale eller på anden måde lægger indhold ind på Eroguide.dk, så giver brugeren Eroguide.dk en tidsubegrænset og non-eksklusiv ret til at bruge indholdet.

 

Jeg synes der har været noget brokkeri på det seneste om at folk vil have slettet indlæg pga dit og dat - måske folk hellere skulle tænke over hvad de skriver herinde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bloker hendes nummer så. At hun sender dig sure smser som du er træt af, er jeres interne problem. Det er da for andre ligegyldigt.

Du har kun skrevet en anmeldelse, så det er vel den.

Du skriver således en rosende anmeldelse af nogle piger som ikke overtræder nogen regler. Du vælger selv at bekende hvem du er på Eroguide overfor en af pigerne åbenbart. Skylden er din egen.

Jeg kan så slet ikke forstå at hun eller gruppen af piger du skriver om vil have anmeldelsen slettet, der er jo intet den der kan generer dem, og da det er din eneste anmeldelse må det jo være den.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

De kom desværre ca 1,5 time efter planen men havde dialog med den ene hele vejen... Da de kommer tænker jeg at de så lidt skarpere ud på billederne, men der står jo 3 piger på ca 18 år foran mig og er klar til at have sex, de par kilo de havde for meget valgte jeg i denne omgang at se gennem fingre med, selvom jeg mest er til de slanke. 

...

De havde drukket lidt kunne jeg lugte, men var ikke fulde.. 

kroppene var ikke de flotteste

De her bemærkninger var vel ikke entydigt positive. Jeg skal ikke nyde noget. Og selv om young money ikke har givet sig til kende, så har pigerne - hvis de følger med herinde - næppe været i tvivl om, hvem der havde skrevet det. Men måske young money kan uddybe dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes anmeldelsen i sit hele er positiv. Anmelder er overvejende tilfreds. Du har ret i at de nok kan regne ud hvem han er uden at han giver sig til kende.

Men stadig, hvorfor skal den slettes ? Man kan ikke engang finde ud af hvem pigerne er ud fra hans anmeldelse, eller i hvert fald ikke dem alle sammen. En eller anden kommer senere med et link på monstro en af dem, men det er ikke anmelder der kommer med det link.

Det er vel heller ikke pigerne der skal bestemme hvilke anmeldelser der må blive stående eller skal slettes ? Det håber jeg da ikke. Det vil da være tudetosset. Det er jo det han mener. En af pigerne vil af uvisse årsager have anmeldelsen slettes men hun og anmelder må jo stå ved hvad de laver og skriver.

Der er intet i anmeldelsen som er så groft at den skal slettes set med mine øjne. Slet ikke.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Young money har ikke prøvet at blive bedækket med kusse og patter af flere damer før, og da det var hans første gang, gør det naturligvis indtryk - det gjorde det også for mig, da jeg fik prøvet det med polske damer. Når euforien har lagt sig, kan man måske godt erkende, at damerne enkeltvis var mere på det jævne, så man måske snarere oplevede fornøjelsen ved en arbejdsdeling i et serviceerhverv. Hende med de flotte nødder pressede dem måske hårdt ned i ens ansigt, mens hende der ser mere almindelig ud, tager sig af det beskidte arbejde. Sådan er verden så uretfærdig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke man kan stå inde for hvad man skriver, skal man lade være med at skrive det.

Og så skal man især lade være med at offentliggøre det :-)

At man lader nogen kende både profilnavn og telefonnummer er særdeles uforsigtigt, hvis ikke man ønsker, at de skal kende sammenhængen.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...