Hop til indhold
hagbarth

Kunder med en fetish. Spm. til pigerne

Recommended Posts

hej 

 

nu er de fleste af os voksene mennekser som kan sige fra og til som det nu passer os, så hvis vores gæster dyrker deres feticher med os så er det fordi det tænder os at gøre det, ellers var der jo ingen grund til at gøre det. 

 

MH 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, det er nu min opfattelse, at priserne stiger jo mere farverig vares ønsker er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis fisting kan kaldes en fetish - så ja :) 

 

og hvordan jeg har det med det ?? 

 

 

skøøøøøøønt :) .. luv it!!!  :D :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, det er nu min opfattelse, at priserne stiger jo mere farverig vares ønsker er.

 

midtj 

 

tja men der er jo frit valg af piger så er det jo bare med at vælge en som ikke tager ekstra for det ene eller andet. 

 

Jeg tager sjælden kun ekstra for en fetich og hvis jeg tager ekstra er det fordi de ting der skal bruges er special indkøbt til legen 

 

men jeg tager ikke ekstra for at bolle en fyr i røven eller at tage ekstra for at jeg skal slikkes i røven samt en masse andet som høre til i SM verden. 

 

Dels kan jeg/orker jeg ikke huske det hele dels vil jeg ikke midt i legen skulle til at huske på om der nu er betalt for det ene eller andet. 

 

men tage ekstra for at tage andet tøj på eller lade gæsten have gummitøj på nej. 

 

Dog er poppers ikke mig og man kan ikke for nogen pris betale sig fra at bruge dem hos mig 

 

MH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...