Hop til indhold
Livsnyderen

Berlin - Maison d'envie - haus der lust

Recommended Posts

Er lige netop hjemvendt fra et hurtigt smut i Berlin på forretningsrejse. Tiden var knap, så derfor kunne jeg ikke lige tage til Erlebniswohnung eller lignende som der ellers er skrevet rigtigt meget godt om -men var nødt til at finde noget tæt på Mitte hvor jeg boede.

 

Et hurtigt tjek på www.lila-lust.de viste bordeller i nærheden og min interesse faldt på Maison d'envie www.danziger-61.de som lå behageligt tæt på, samt på en stor og befærdet vej (Danziger allee), og dermed var let af finde og komme til. 15 minutters rask gågang fra Mitte, så var jeg der - en ganske almindelig indgang midt på Danziger Allee, med et diskret skildt hvorpå står Maison d'envie.

 

Trykkede på dørklokken, og døren blev åbnet. Gik igennem en baggård, hvor døren blev åbnet af en flot udseende smilende pige, vel ca. 20 år, og med klare hispanic rødder. Blev dirigeret ind i et rum lige indenfor døren, hvor hun bad mig vente, for så ville pigerne komme ind en efter en og præsentere sig.

 

Når jeg nu beskriver pigerne og sætter navne på, er det på baggrund af billederne på hjemmesiden af pigerne. Jeg vil derfor ikke garantere for, at jeg beskriver den 100% korrekte pige, flere af dem lignede hinanden en del efter min mening. Men i hvert fald kan jeg overordnet sige, at pigerne på billederne ER de samme piger (eller i hvert fald nogen som ligner utroligt godt) - og de er mindst ligeså flotte i virkeligheden - og alderen passer sikkert også. Det kunne danske piger måske i øvrigt lære lidt at, ikke at oversælge varen ved at trække 5-10 år alderen og 10 kg fra vægten - Disse piger her er i hvert fald den helt ægte vare.

 

Nå, den første var Bety, en sydamerikansk skønhed, ikke særlig høj men utroligt velproportioneret, Hun var iført pikant langeri medio 20 år, og ligesom hende der åbnede døren utroligt smilende.Hun kom hen, gav hånd, og gik igen. Derefter bankede på igen, og næste pige der præsenterede sig var Angie - hun var en smule højere end Bety, men lignede hende ellers en del. 

 

Denise (eller Isabel) var 3. pige der præsenterede sig, og ja, hun lignede også de to andre, men er vel højest 20 år- så kom Isabel (eller Denise) - og ja hun lignede de 3 andre, men var også ca. 20 år.

 

Da den 5. pige bankede på havde jeg allerede en ide om en 20-25 årig sorthåret skønhed ville banke på, og blev derfor lidt overrasket over at det var en høj flot blondine på en 25 år istedet for. Jeg kan ikke finde hende på hjemmesiden, så jeg ved ikke hvad hun hedder.

 

Så kommer hende der lukkede mig ind tilbage, og spurgte om jeg havde bestemt mig. Jeg var naturligvis mere end klar, så jeg spurgte hvad prisen på Denise og Isabel sammen ville være. Halbe stunden 100 EURO for to, det må vel siges at være en fornuftig pris. Jeg selv er i 40'erne, så hvis de to skønheder skulle matche mig i alder er jeg jo nødt til at have to :)

 

Jeg tager forventningsfuldt tøjet af og de to sydlandske skønheder kommer ind, og smider tøjet. De er perfekt skabte, ikke et kilo sidder forkert, brysterne faste og naturlige, røvene perfekt afrundet og ansigter som gudinder. Begge er glatbarberede med en lille dusk for oven.

 

Den ene begynder nu at sutte min pik, mens den anden sætter sig med fissen over hovedet på mig, og jeg slikker begærligt hendes lækre ungpige fisse. Den smager dejligt, ikke parfumeret, men naturlig. Slikker også hendes lille røvhul og hun knubber sit lille faste røvhul op og ned ad min tunge. Efter et stykke tid bytter de plads, og den anden pige får også et grundig slikketur i begge huller mens jeg får suttet pik.

 

Så kommer der gummi på, og den ene pige begynder at ride mig, mens jeg slikker fisse på den anden. Jeg har på dette her tidspunkt fuldkommen opgivet at finde ud af hvem er hvem af pigerne - for mig kunne de såmænd være en-æggede tvillinger, jeg koncentrerer mig mere om det slaraffenland af ungpige fisse og bryster. De næste 20-25 minutter går med at jeg knepper og slikker dem på skift, hver gang jeg er ved at komme trækker jeg mig ud af den pige jeg knepper, og ind i den anden. Små og lette som de er kan jeg balancere dem rundt i alle mulige stillinger på kryds og tværs, og de virker oprigtigt som om de kan lide det. Til sidst kommer jeg i et brøl i kondomet inde i en af dem.

 

Opsummering: 2 fantastisk smukke piger på ved ca. 20 år hver i ca. 40 minutter alt i alt for 750 kr. - stedet ligner det som det er, nemlig et bordel - men det er ikke snusket eller noget. Det bliver ikke sidste gang jeg besøger det når jeg er i Berlin

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@livs

Tusind tak :-)

Men den beskrivelse kommer stedet helt sikkert på min todo-liste, når jeg om en uge er tre dage i Berlin :-))

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning... det kunne da godt være jeg skulle kigge på det næste gang jeg er i Berlin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det kan klart anbefales - træerne vokser dog ikke helt ind i himlen, der er tilsyneladende ingen af pigerne som tilbyder anal. Værelset med de store pikke var jeg desværre ikke inde i, det værelse jeg var i var mere almindeligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...