Hop til indhold
Guest VarmePia

Brunch for GPer på Nørrebro i København søndag 13/7 kl. 10

Recommended Posts

Guest VarmePia

Vi er et par piger, som synes det kunne være hyggelig at mødes som kollegaer og spise brunch sammen på Nørrebro i København søndag den 13 / 7 kl. 10.00

 

alle massagepiger er velkomne 

 

Vi har selvfølgelig fundet et godt og hyggeligt sted med god mad og rimelige priser (  ingen overpriser på saftevand :D )

 

Konceptet er enkelt, hver person betaler egen fortæring.

 

Dette bliver en oplagt mulighed for at få et størrer netværk indenfor branchen, tale om brancherelaterede emner samt ikke mindst bare hygge os. 

 

Skriv en privat besked til mig så får du adressen 

 

 

 

 

 

Knus Pia

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er et par piger, som synes det kunne være hyggelig at mødes som kollegaer og spise brunch sammen på Nørrebro i København søndag den 13 / 7 kl. 10.00

alle massagepiger er velkomne

Vi har selvfølgelig fundet et godt og hyggeligt sted med god mad og rimelige priser ( ingen overpriser på saftevand :D )

Konceptet er enkelt, hver person betaler egen fortæring.

Dette bliver en oplagt mulighed for at få et størrer netværk indenfor branchen, tale om brancherelaterede emner samt ikke mindst bare hygge os.

Skriv en privat besked til mig så får du adressen

Knus Pia

Hvad med os der er til: massagetilpia?

Nå, nå ok da.

God fornøjelse tøser. Nu ikke noget snak om kunder, fnis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hov, du skriver massagepiger. Mener du ikke glædespiger?

 

Kan være det bliver så stor en succes i vil gentage det. ;)

 

Massagepiger / glædespiger / gudinder  - ligemeget hvad vi kalder os, så er alle velkomne og jeg er helt sikkert med på at lave det igen, hvis der er opbakning om ideen. 

 

:)

 

Knus Pia 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Hvad med os der er til: massagetilpia?

Nå, nå ok da.

God fornøjelse tøser. Nu ikke noget snak om kunder, fnis.

 

 

:D  :D  :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D :D  :D

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Varme Pia

 

Fedt initiativ, håber i bliver mange.

 

Lige den dag, kan jeg godt møde op i kjole og høje hæle. Og lege pige  :-P  :-P  :-P

 

God dag til dig.

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sidder i Ungibungistan og kan ikke engang snige mig ind i pigetøj. Ørerne ville nok også falde af. Men hav en god dag. Med eller uden saftevand :P:D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som et rigtig godt initiativ for pigerne, og i fald, Borende X skulle komme forbi i pigetøj, ville nok ikke alene ørerne falde af - øjnene ville nok osse falde ud. :-P

 

Med ønsket om, at pigerne må hygge sig. :wink::):wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære piger

 

Godt initiativ og I ønskes en rigtig hyggelig brunch.

 

Men pas på i chatten, såvel som på pm ikke at komme til uforvarende at fortælle hvor, og hvem der mødes til brunch.

 

Langt de fleste i chatten er ordentlige brugere herinde fra, men der er forekommet ganske enkelte tilfælde af misbrug af andres tillid.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Dejligt Søde Jasmin, jeg har sendt den til dig. 

 

See you Sweetie :)

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godt initiativ.... -Ville gerne være sprunget med, men det er desværre med alt for kort varsel... Håber der bliver en anden god gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Godt initiativ.... -Ville gerne være sprunget med, men det er desværre med alt for kort varsel... Håber der bliver en anden god gang....

 

Tak Søde, vi holder en stol åben for dig næste gang, for der bliver helt sikkert en næste gang. 

 

Lige nu er der 6 tilmeldte, men vi håber da der kommer flere, så kære piger derude, meld til - meld til - meld til :)

 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vil også gerne med :-)

Så send også mig adressen :-)

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Sisse, skønne  pige, du kommer bare næste gang :)

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

I disse ligeberettigelser`s tider hedder det så ikke:

Alle massage m/k`er er velkomne ;)

Syntes selv at jeg ydede en god gang massage i Fredags :D

Fik dog nok en endnu bedre gang massage retur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Kære Herrer, - read my lips: NEJ :D

 

 

Ikken gang Kanonkongens generøse tilbud om at komme helt nøgen på nær et minimalt lyserødt strutskørt har kunnet blødegøre os :lol: selv om jeg må sige, det var ski da ellers fristende at få lov til at bruge hans klokkeværk til at skabe ro i lokalet :lol: 

 

 

Det er i øvrigt bestilt bord til 10 og skulle flere melde sig, så skal i også være meget velkomne - jeg glæder mig rigtig meget :) 

 

 

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Herrer, - read my lips: NEJ :D

 

 

Ikken gang Kanonkongens generøse tilbud om at komme helt nøgen på nær et minimalt lyserødt strutskørt har kunnet blødegøre os :lol: selv om jeg må sige, det var ski da ellers fristende at få lov til at bruge hans klokkeværk til at skabe ro i lokalet :lol:

 

 

Det er i øvrigt bestilt bord til 10 og skulle flere melde sig, så skal i også være meget velkomne - jeg glæder mig rigtig meget :)

 

 

Knus Pia

 

Blot af nysgerrighed: Hvem skriver så referatet? :P:lol: :lol: :lol: :lol: + :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...