Hop til indhold

Recommended Posts

Havde egentlig lavet en anmeldelse, men den er blevet slettet:(

Nå men efter utallige besøg på http://side6.dk/resultatside/?q=6225 og nøgtern konstatering af fake billeder fik keg en aftale i stand med Sara. Det foregik ganske nemt på SMS med hende selv.

Sara er indlogeret på et diskret lille motel med uforstyrret parkering og adgang. SUPER til dette formål:)

Vel ankommet blev jeg lukket ind af en pige sidst i 20'erne med langt lyst hår. Forholdsvist uskyldigt ansigt med nysmurte røde læber.

Vi aftalte en time og jeg sprang i bad.

Hun indledte med BJ uden gummi og det gik snart over i en 69'er. Dejlig fugtig nyvasket fisse som smagte vidunderligt og med dejlige lange læber som JEG tænder for vildt på.

Det skal nævnes at Sara har nogle HELT eminent lækre og naturlige store bryster. Damen de er dejlige de hynder.....

Knaldede i forskellige stillinger og kom ud over hendes lækre patter. Der var aftalt en time, så jeg fik noget "massage" inden vi gik igang med anden runde. Jeg tabte dog pusten og endte med at give op, så jeg tog endnu en bad og tørrede mig i det lilliebitte håndklæde som var vådt i forvejen:(

Generelt er Sara ikke så medlevende, men pga kroppen, hotellet og prisen på 1400 for en time får hun 3,5 stjerne herfra.

Så gutter: Hvis i er til store bryster på en pæn pige - så prøv Sara:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...