Hop til indhold

thai massage vejle/horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej

hvem giver det bedste Thaimassage i området her tænker jeg massage i højsæde

er der nogen private ??

Skrevet

Daw i tørring giver rigtig go massage. Også andet men massagen er go. Langelinje i Vejle er også et godt bud

Skrevet

Hey Der gute man, jeg mener at ananda thaimassage i vejle giver en rigtig god massage, syntes sku langelinie i vejle er et rent bordel. lidt olie i 20min og så vender vi os om, og ikke massage mere men sex.. Daw i tørring har lidt samme concept men lidt bedre massage hvis mereta selv er til stede.. :???:

M.V.H Knaldehunden

Skrevet

Der er stor udskiftning mange steder så det er sgu svært at give god anbefaling. Hvis man har ondt i ryggen så vil jeg ikke vælge nogen af thaistederne i Danmark, så skal man vælge noget mere professionelt vil jeg mene. Thaimassage er i min optik kun velvære og sjov.

Skrevet

Der er stor udskiftning mange steder så det er sgu svært at give god anbefaling. Hvis man har ondt i ryggen så vil jeg ikke vælge nogen af thaistederne i Danmark, så skal man vælge noget mere professionelt vil jeg mene. Thaimassage er i min optik kun velvære og sjov.

Ikke helt enig. Der findes en "lang række" af "seriøse" thaisteder, hvor du kun får prof. thaimassage og ikke olie-plidder-pladder. Disse steder kan udrette mirakler, som efter min mening ingen andre massører kan - og da slet ikke danske!

Skrevet

Bedste thai-massage i Vejle er uden for byen

Kør 18 km nordpå og du finder Daw i Tørring eller

kør 18 km sydpå og du finder Relax i Fredericia

God tur

Skrevet

Men hvor kan Happy ending tilkøbes ?

Nogen der har erfaringer med Mora på Nørrebrogade ?

Lars

Skrevet

Jeg har nu prøvet Mora. God massage, både den første og den anden del 

Lars

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.