Hop til indhold
Manfred

Nybegynder (igen)

Recommended Posts

Jeg har nu efter noget tids funderen over hvad jeg egentlig søger intimt og emotionelt fundet frem til at jeg egentlig ikke gider en fast kæreste, men at jeg dog stadig har brug for den fysiske intimitet der følger med. Så jeg har besluttet mig at begynde at gå til glædespiger.

Jeg syntes egentlig at jeg haft fint glæde af at klare det på egen hånd indtil nu, men er på det seneste begyndt at føle et sagn efter noget mere ægte. Det, kombineret med at det nu rent økonomisk også skulle kunne lade sig gøre med mindst et besøg om måneden har gjort jeg vil forsøge mig med det.

Jeg har prøvet  det to gange før, men første gang var en hurtigt beslutning for 7-8 år siden bare for at komme af med min mødom. Og anden gang var hos en kvinde der kun tilbyd tantra massage (og dominans hvilket jeg ikke ville kaste mig ud i med så lidt erfaring). Det  var egentlig også dejligt nok, men alligevel ikke det jeg søgte.

Efter det har det ikke rigtig været en prioritet rent økonomisk, da jeg som sagt fandt det fyldestgørende nok at klare det selv.

Jeg har også en masse hangups omkring mit udseende, da jeg er meget overvægtig og har frygtet at en eventuel GP ville nægte at tage imod mig. Det er også grunden til at jeg heller ikke har lyst til at tage i byen og forsøge (forgæves) at samle en pige op. Det ligger simphelthen for stort pres på mig for at performe til at jeg kan få den op at stå. Hvilket er sket alle de gange jeg har været sammen med en pige fra nettet eller en jeg har mødt i byen.

 

Så jeg har haft en del ting jeg lige skulle få styr på i mit hoved, før jeg ville finde en GP. Men tænkte at jeg bare måtte kaste mig ud i det. Så jeg begyndte at lede og fandt ud af at mit lokalområde er meget tyndt befolket hvad ang. Glædespiger, den klinik jeg var på for 7-8 siden er lukket.  Den nærmeste er vist eventyrpigerne, men den ligger ude på bøhlandet, noget der ikke er optimalt, da jeg ikke har bil eller kørekort, så kan jeg nemlig godt lige ligge 200-500 kr i transport oven i prisen hos pigen.

Jeg har lavet en aftale med en pige ikke så forfærdeligt langt væk, men det bliver stadig en lidt lang tur, men det gør ikke så meget her første gang, for pigen virker perfekt til det behov jeg har lige nu.

Men for fremtiden tror jeg nærmest det er lettere bare at tage ind til København og finde en klinik eller pige der, det tager nemlig ikke så lang tid fra min hjemby.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver alt dette, tror bare jeg har haft brug for noget opbakning eller bare snakke med nogen om det. Hvilket jeg ikke rigtig har lyst til at gøre med mine venner eller familie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg har lavet en aftale med en pige ikke så forfærdeligt langt væk, men det bliver stadig en lidt lang tur, men det gør ikke så meget her første gang, for pigen virker perfekt til det behov jeg har lige nu.

Men for fremtiden tror jeg nærmest det er lettere bare at tage ind til København og finde en klinik eller pige der, det tager nemlig ikke så lang tid fra min hjemby.

 

 

Jeg vil da håbe, at du ser det som en stor begivenhed/oplevelse at besøge en glædespige. For mit vedkommende har et aftalt/planlagt besøg altid være noget jeg har set frem til og glædet mig til som noget virkeligt stort og  betydningsfuldt. Og jeg kan bare sige, at i den forbindelse har det betydet ufatteligt lidt, at den "rigtige" pige opholdt sig geografisk bøvlet i forhold til hvad der ville være nemest/nærmest.

 

Håber du kan bruge det til noget i dine overvejelser og prioriteringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da håbe, at du ser det som en stor begivenhed/oplevelse at besøge en glædespige. For mit vedkommende har et aftalt/planlagt besøg altid være noget jeg har set frem til og glædet mig til som noget virkeligt stort og  betydningsfuldt. Og jeg kan bare sige, at i den forbindelse har det betydet ufatteligt lidt, at den "rigtige" pige opholdt sig geografisk bøvlet i forhold til hvad der ville være nemest/nærmest.

 

Håber du kan bruge det til noget i dine overvejelser og prioriteringer.

 

Det er helt klart også noget jeg ser frem til :-) Det er bare fordi jeg bliver nødt til at gøre det efter jeg får fri kl 16  i en by længere væk fra stedet, så sammenlagt vil jeg have en rejsetid på ca 2 timer, så det handler også om jeg overhovedet kan nå hjem bagefter. For selv det bedste knald vil jeg ikke mene gør det op for en gåtur fra Holbæk opland tilbage til Slagelse :-D.

 

Men som sagt her første gang gør det ikke så meget, senere kan jeg jo måske finde en fridag eller weekend og sætte lidt mere tid af til det (både til rejsen og mentalt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...