Hop til indhold
kartøffelhelten

Royal Lotus Thai Massage i Allerød

Recommended Posts

Hej

været en glad bruger af dette forum i længere tid. Ville blot lige dele dette sted med jer.

Stedet ligger lige bag Allerød stationen. nydeligt lille sted med ok parkerings mulighed.

har kun åbent i dagstimerne, er ikke sikker på at de tilbyder andet end fremragende hård massage

jeg spurgte ikke efter andet og var ikke ude efter det (havde reelt ondt i nakken)

 

Massagen: 10/10  

Muligvis den hårdeste thai massage jeg har modtaget udenfor østen... den lille pige var overraskende stærk.

brugte hænder, albuer og fødder - yderst effektivt!

 

Hun brugte dog noget grønt urte halløj .... bilen lugter stadig af det... (vil nok springe den over når hun spørger .... den varmer ellers dejligt)

 

Omgivelserne:  8/10

Meget lille sted med 3 rum afskærmet med gardiner. Prof. massage seng med hul til ansigtet.

pænt og rent.  Håndklæderne var nye og rene, og blev efter jeg var færdig fjernet.

et meget besøgt sted... kom ind uden bestilling ... tror jeg var heldig at få tid.

 

en times hård massage (næsten tortur) stod mig i 450dkr

og vil nævne at min smerte i nakken var væk senere på dagen.

 

http://www.royal-lotus.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...