Hop til indhold
kanonkongen

Så kan vi sku lære det kan vi.

Recommended Posts

Mht. at fugtchecke og evt. bruge lidt spyt - så er f.eks min kone meget tør, så det lader sig slet ikke gøre uden at både skamlæber og pikkemanden smøres godt ind med lidt spyt før penetretion - og det tror jeg mange andre par kunne have glæde af at benytte sig af fremfor at det gør ondt og kvinden eller begge af den grund simpelthen afstår fra sex.

 

Selvfølgelig kan man vælge at bruge glidecreme, men jeg synes nu ikke det virker nær så godt - og det virker også lidt forstyrrende at finde sådan en tube frem midt i kampens hede, hvor spyt jo er lige ved hånden og også kan være en naturlig del af forspillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet.

 

Jeg læser, det lidt anderledes, tror jeg. Tror der er nogen kvinder der, er træt af, at drengene bare spytter på fingrene og ind i missen, uden nogen form for forspil. Jeg tror det, er det der hentydes til.

 

Men, kan da tage fejl.  :-P

 

Hygge og god sommer.

 

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvinet.

 

Jeg læser, det lidt anderledes, tror jeg. Tror der er nogen kvinder der, er træt af, at drengene bare spytter på fingrene og ind i missen, uden nogen form for forspil. Jeg tror det, er det der hentydes til.

 

Sådan læser jeg det også, men der nok endnu flere, der bare kører på uden smørelse - og så er der jo ikke noget at sige til konen har hovedpine næste gang  :roll:

 

Af og til vil min kone også sidde ovenpå - og så er det hendes job at sørge for spyt, men det kan hun godt være noget karrig med og prøver at presse sig ned over pikken uden ordentlig smørelse, så hun er lige ved at trække forhuden helt af - det gider jeg jo heller ikke, da det ikke føles spor behageligt  :cry:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen vi da enige her.

 

Jeg har også oplevet piger, der først har kunnet slappe af og er blevet liderlige ved netop at blive pirret af en fugtet finger eller 2 kørt rundt om clitoris - måske fordi man så også indikerer, at man ved hvad man gør og ikke bare vil hoppe på uden at pigen er klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...