Hop til indhold

Tanja fra Brønderslev?

Featured Replies

Skrevet

Nogle der ved om Tanja fra Brønderslev, er stoppet eller er flyttet ? Hun var fast inde på ekstra bladets massageannoncer.. Har nu i flere måneder håbet hun kom tilbage, men intet har der været..

Nogen der ved noget?

Skrevet

Nogle der ved om Tanja fra Brønderslev, er stoppet eller er flyttet ? Hun var fast inde på ekstra bladets massageannoncer.. Har nu i flere måneder håbet hun kom tilbage, men intet har der været..

Nogen der ved noget?

link??

Skrevet

Tanja er pt. hjemme i Estland - Hun er ellers rigtig god

Kan ikke finde link da annonce ikke er på.

Skrevet
  • Author

Tak for svaret. Ja hun er meget fræk :) håber hun kommer tilbage

Skrevet
  • Author

Tak ja det er hun.. Nogle der har prøvet når hun dominere? Sidder og overvejer det pt.

Skrevet

Follow - Tag du bare til Tanja.

Jeg har "leget" meget med hende. Jeg tror hun er med på det meste. prøv, Jeg har aldrig fået nej ;-)

Tror for øvrigt hun kan være god til at dominerer  :shock:  - Moden kvinde, stor erfaring, og tror hun er lidt nymfoman. Brug 5 min. på at fortælle hvad du gerne vil inden leg - Hun har altid god tid - . 

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.