Hop til indhold
GiftEventyrMand

Trans uden for Aalborg i gult hus

Recommended Posts

Ja, det skulle jo prøves. Kørte for et par uger til en lille by uden for Aalborg kaldet  Kongerslev for at prøve en trans med store bryster. Hun var ikke specielt køn faktisk. Stor, høj, lidt mørk i huden, sort hår og store bryster.  Betalte 2000 kr for 1 times. Hun startede med at sutte min pik godt og grundigt.  Pludselig begyndte hun at slikke mig i numsen. Hun skiftede i lang tid mellem at sutte min pik og slikke mig i røven. Må indrømme, at dert var en af de bedste blowjobs jeg længe har fået, og jeg er sgu aldrig blevet slikket i numsen før. Og det ligende hun nød det. Hun prøvede nærmest at stikke hendes tunge op i røven på mig, mens hun slikkede mit stramme hul. Fræk og kildrende fornemmelse skal jeg love for, at jeg fandt ud af. Bare en skam det var en trans, da jeg normalt kun er til "rigtige" kvinder/piger/tøser. Anyway, det var sgu en god omgang sutning og røvslik, hvor jeg også flere gange satte mig på knæ og kneppede hende hårdt i hendes mund. Til sidste kneppede jeg hende hårdt bagfra i hendes strame røv. Da jeg kunne mærke jeg var ved at komme trak jeg mig ud og hun suttede igen min pik ind til, jeg sprøjtede i hendes mund og tilmed slugte hun alt min varme sperm.

 

På en skala fra 1 til 10:

 

Trans udseendet: 3 (Hun var sgu ikke særlig køn)

Blowjob: 10. Det kunne sgu ikke suttes bedre og med alt den røvslik var det sgu frækt plus jeg kom i hendes mund, hvor hun slugte alt mit sperm. (Jeg suttede ikke hendes pik! Der var også mere forhud end der var pik, så det var sgu lidt klamt!)

Kneppe hende bagfra: 3 Jeg ville jeg sgu hellere kneppe end smuk kvinde krop og våd fisse end en trans røv, så giver jeg kun 4. Hun havde heller ikke nogen god røv, og jeg elsker sgu en smuk numse....

 

Om det var 2000 kr værd er svært at sige. Jeg har ikke fortrudt, da det var sjovt at prøve at kneppe en trans, men jeg vil sgu nok ikke gå der igen, da jeg heller vil kneppe en smuk pige for de 2000 kr næste gange.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Asspassion,

 

Tak for det gode link. Har lige gået alle igennem  :cool:

Det var hende her fra Aalborg:

 

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=859&itemid=1508&refid=859&lan=da-DK

 

Som sagt ikke den kønneste, men hun kan satme sutte pik og slikke røv til den store guldmedalje...  ;-) Og så sluger hun det hele :-)  :-P  En oplevelse værd, hvis man er i det mere naughty og dirty hjørne, hehe

 

Mvh Gift mand på eventyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...