Hop til indhold

Recommended Posts

Næ, jeg blev først opmærksom på Lisa ud fra dit link.

Det er ellers sjældent at læse sådan noget i en profiltekst:

"I would really like to help my family to rebuild thier house back home in Philippines. That is why I now search for nice and generous danish guys who will do a good deed and same time have a good sexy time with me."

Så er det jo nærmest ulandsbistand at besøge hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men mon ikke mange af de andre glædespiger fra udlandet som kommer hertil gør det samme men hun er så bare ærlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der for ca. en måneds tid siden. Hun benyttede sig på det tidspunkt af et hotel i Colbjørnsensgade, men hun kører tilsyneladende også ud. 

Mht. min oplevelse med hende, så startede den lidt kikset, blev først "buzzet" ind på hotellet, hvorefter jeg fik et værelse nummer på sms, efter lidt renden frem og tilbage med et virvar af turister på gangene, fandt jeg værelset som jeg så bankede på, ingen svar, banke på igen, denne gang lidt hårdere, stadig ingen svar, valgte så at skrive en sms, hvorpå jeg skrev, "er her nu" hun kommunikerer i øvrigt på glimrende engelsk, denne SMS blev så heller ikke svaret. 

Så der var ikke andet at gøre end og gå igen. Var i øvrigt glad for at der ikke var andre som åbnede døren, for så skulle man da have fundet på en undskyldning lynhurtigt  

Da jeg kom ned på gaden valgte jeg at skrive til hende igen, her gjorde jeg hende opmærksom på at det bare ikke var god opførsel, hun svarede så denne gang "at jeg bestemt ikke havde banket på hendes dør" wtf bilder hun sig ind, skrev tilbage med det samme og oplyste hende om hvilket værelse nummer som hun hade opgivet, derefter gik der lidt tid inden hun svarede, og da hun så endelig vendte tilbage var det med et "ohh sorry darling" hun havde tilfældigvis opgivet forkert værelse, så mig retur, denne gang lidt skeptisk, men dog med troen på at det nok skulle lykkes at træffe hende. 

Jeg kom tilbage til det nye værelsenummer, og denne gang var der så gevinst. Vi startede med at små snakke lidt om vind og vejr, samt en historie fra hende om hvorfor hun nu gjorde dette. Hun lød meget oprigtig, men om hun talte sandt kan jeg have svært ved at tro på, hun har i øvrigt også denne hjemmeside lisa hvilket måske er lidt overkill set i lyset af hendes historie om at hun kun havde været i Danmark i ganske kort tid. Men det er nok bare mig som er mistænksom :-P 

Efter vi havde talt lidt, begyndte hun at pille tøjet af mig, hun er ikke spor genert eller flov, hun tager det som det mest naturlige. Efterfølgende kastede hun sig over mini friller i et godt og vådt BJ, På ganske kort tid fik hun liv i den og jeg var nød til at stoppe hende forholdsvis hurtigt, for ellers var det sgu gået galt. 

Hun satte derefter gummi på den, og begyndte på en god ride tur, herefter skiftede vi til lidt forskellige stillinger, og jeg sluttede af med at komme i hende bagfra. 

Konklusion, hendes krop er meget hvalpet, der sidder en god mave på hende, men da hun er så ung (23) er huden rimelig glat og fin, så det opvejer en del. 

Samtidig er hun rimelig stram, og var temmelig våd under hele turen. 

Mht. evt. at komme igen, så bliver det sgu et nej herfra, hun er sød og fornuftig, men har indtryk af at hun gerne vil snakke tiden væk i stedet for at dyrke lagen gymnastik.

Og så var der et eller andet som bare ikke fungerede, måske den dårlige start, jeg ved det ikke, men min lyst til hende er i hvert fald kureret for denne gang. :shock:

Redigeret af friller

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...