Hop til indhold
Guest DirtyBeast

Nina Århus

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

https://annoncelight.dk/annonce/136519/frisk-ung-blond-babe-i-dag

 

Havde bestilt hende til et blowjob. Det er hende på billederne. Hun er ret lækker i virkeligheden. 

 

Hun begyndte med det samme at jappe om, at hun havde MEEGET travlt, og at vi derfor skulle HURTIGT til sagen! Det var ikke ligefrem noget, der skabte den bedste stemning.

 

Det hele virkede meget fortravlet og jeg var helt klart bare endnu en kunde, som HURTIGERE end HURTIGT skulle gøres færdig.

 

Jeg var faktisk så påvirket af hele denne stress atmosfære, at jeg ikke rigtig blev stiv, da hun suttede. Så fik jeg at vide, at hun KUN havde 10 min til et BJ alt i alt og så skulle hun videre!!!

 

Det dræbte den sidste lyst, så det endte med, at jeg sendte hende videre. Pænt nederen, for det var ikke et billigt BJ.

 

Konklusion: Der var alt for meget samlebånd og kiggen på klokken over det her, og en gentagelse bliver det helt klart ikke til...

 

Men det skal siges, at hvis man er en ordentlig tyr, der kan fyre den af på kommando, så er hun sikkert et kald værd. Hun er ihvertfald flot og velplejet (hvis man altså kan nå at få øje på hende i farten - lol)

 

/Beast out

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Tak for anmeldelsen. Lyder som om hun skal bookes på tidsbasis i stedet :)

 

Det har du nok ret i. :) 

 

Jeg har nok også været uheldig med dagen, for hun sagde, at på andre dage har hun ikke altid så travlt. Der er i grunden heller ikke noget at sige til, at så flot en pige har rigtig travlt.

 

Kunne godt forestille mig, at under mindre stress, ville hun være en fræk oplevelse.

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja helt sikkert - hun ser rigtig lækker ud fra billederne, så ikke så mærkeligt hun er populær. Selvom den unge dame måske burde lære at skære lidt ned på antallet - måske til gengæld for flere glade og faste kunder. Hun annoncerer jænvligt en del forskellige steder har jeg bemærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

...Selvom den unge dame måske burde lære at skære lidt ned på antallet - måske til gengæld for flere glade og faste kunder. Hun annoncerer jænvligt en del forskellige steder har jeg bemærket.

 

Præcis mine tanker, GFE_fan :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...