mr.x 6 Skrevet 5. Juli, 2014 Har besøgt Sara idag. Billederne på Side 6 ligner meget godt, men brysterne er nok blevet lidt tungere, men ikke noget der gør noget, såfremt man ikke er til nogen, der står lige ud i luften. Hun har en skøn sambabagdel. Jeg ringede og aftalte en tid, hun var ledig, fik sendt en SMS med adressen, nem at parkere i ved den blok hvor hun holder til. En flot pige fra Jamaica åbnede døren og bød mig ind, fik betalinger overstået for en time. Hun kysser ikke, som det står i annoncen, men ellers kan man, hvis få resten, der står der, desværre holdt jeg ikke så længe, da hun først gik igang, med hendes dejlige læber, efterfølgende blev det til en gang massage og jeg fik hende til at bruge en dildo på sig selv, hvilket hun nød, jeg tror hun kom, ellers er hun en god skuespiller. Stedet var med en stor dobbeltseng, rent og pænt, det er i en kælder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25045 Skrevet 5. Juli, 2014 Er det så ikke nu, at en eller anden plejer at spørge efter et link? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 5. Juli, 2014 Hotsara extrabladet eller Side6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 5. Juli, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=6262 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest storslem Skrevet 6. Juli, 2014 Giver hun superfransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 6. Juli, 2014 Giver hun superfransk? Nej desværre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Larry Skrevet 13. Juli, 2014 Kan kun støtte 100% op om det mr.x. skriver. Var der i dag og hun er en super flot pige. Jeg er ret sikker op at det er hende fra billederne bare 2-3 år ældre. Fik fuld valuta for pengene. Larry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter FL 8 Skrevet 14. Juli, 2014 Er stedet diskret? Hvor henne af i Århus? Ikke adresse, men bydel. Er hun til at snakke med? Kan hun dansk? Altså sproget;o) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 903 Skrevet 15. Juli, 2014 Hov, det ser da godt ud: Og helt naturlige bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.x 6 Skrevet 15. Juli, 2014 Det er i den vestlige del, tæt ved motorvejsafkørslen, og meget diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg