Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var på Ballerup egnen for en uges tid siden og besluttede mig for at få en omgang oliemassage hos Fasai Wellness i Centrumgaden.

http://fasai.dk/da/

Stedet ligger i en førstesals lejlighed centralt midt på byens gågade, og indgangen er delt med en temmelig trendy frisør som er godt besøgt. Man skal desuden benytte en ringeklokke på hoveddøren og vente på at blive lukket ind!!! Ventetiden føles uendelig, så man skal ikke besøge stedet, hvis det sker med en forventning om diskretion ... det er alt andet end diskret :)

Jeg kommer op på førstesalen og bliver modtaget i hall'en af stedets Mamma, en flot kvinde i 40'erne, som spørger smilende, men dog lettere forundret, og jeg har bestilt tid. Jeg fortæller hende, at jeg bare er kommet forbi og ønsker at prøve deres 1 times oliemassage til 350 kr!

Hun smiler nu, og siger straks "OK - du skal have new girl", mens hun viser mig vej ind til at ganske fint lokale, indrettet med let thai interieur og en rigtig massagebriks med hul til ansigtigtet.

Kvinden/Mamma siger "new girl kommer om lidt, tag bare tøjet af og slap lidt af" - som sagt, så gjort.

Kort efter kommer en ganske nydelig ung thaikvinde ind, max 25 år og meget spinkel af bygning - dog lidt hverdags agtigt påklædt ... altså ikke meget thai massage stemning over hendes påklædning.

Vi udveksler et par gloser på engelsk ... og jeg mener hun siger at hun hedder Dee ell. Bee, men jeg er ikke 100% sikker selvom jeg fik hende til at gentage flere gange.

Massagen var ikke noget at skrive hjem om, hverken hård eller blød og ikke særlig organiseret. Olien blev hældt direkte på ryggen, hvilket jeg ikke bryder mig om.

Efter ca.25 min. bliver jeg vendt om og den ligegyldige massage fortsætter og udvikler sig efterhånden til at blive kedsommelig. Efter lidt tid bliver jeg tilbudt HJ afslutning, som jeg tager i mod. HJ bliver leveret uden indlevelse og lettere mekanisk. Eneste upside er at pigen ser super sød ud, men desværre er hun alt andet end tilstede under mit besøg. Ærgerligt!!

Fik et bad og forlod stedet efter præcis 1 time. Skaden kr.650.

Indretning 8/10

Stedets placering 2/10

Pigen 7/10 (udseende)

Massagen 3/10 (fraværende og uden indlevelse)

Renlighed 6/10 (jeg skulle spørge efter håndklæde at ligge på, og fik det samme håndklæde med ud i badet)

Badfaciliteter 8/10 (godt og stort badeværelse)

Pris 5/10 (har fået bedre massage mv. til billigere pris - men niveauet er acceptabelt)

Gode råd til Fasai:

Stram op. Find smilene frem og få os kunder til at føle os velkommen.

Spørg ind til vores velbefindende under massagen og vis lidt nærvær.

Få flere rene håndklæder, så man ikke skal spørge efter dem.

Gantagelsesfare .... tjah!! Hvis jeg kan overtale stedets Mamma :)

-Maestro

Skrevet

Tak for beretningen.

Døren er sædvanligvis ikke låst, man ringer bare på og går ind og venter til der kommer en

ned og henter en.

Mutter er også til rådighed.

-OD

Skrevet
  • Author

Tak for beretningen.

Døren er sædvanligvis ikke låst, man ringer bare på og går ind og venter til der kommer en

ned og henter en.

Mutter er også til rådighed.

-OD

Jo, døren er skam låst!

Jeg buzzede på og tog fat i døren ... låst.

Først efter et par minutter blev låsen fjernåbnet og jeg kunne åbne døren.

Tak for tippet vedr. Mutter :)

-Maestro

Skrevet

Ja de er begyndt at låse døren. Og diskret er det bestemt ikke. Har været under kyndig behandling af mutter flere gange og fået super service hver gang. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.