Thebronx 17 Skrevet 5. Juli, 2014 Jaa så er der penge på kontoen, også tænkte jeg om jeg skulle på lykken igen og smutte hen til Varmepia og prøve lykken igen bare for at se om sidste gang kun var held eller, MEN NEJ når man er sammen med hende findes held ikke hun er den ægte vare sidst tog jeg kun en halv time men jeg tænkte hvorfor ikke prøve en time når jeg nu engang hade en fantastik halv time sidst så det besluttet jeg mig for 1 time denne gang ringet og bestilte en 1 time med lidt af være som hun kaldet det og igen blev jeg IKKE skuffet af hendes spanskcremepirringsmassage det gå man fandem ikke galt af for hun forstå squ fandem at bruge hendes patter og igen var jeg nød til at stoppe hende men som hun sagde hvorfor det du er her jo en time og jeg skal nok få dig på højkant igen som sagt gjort hun forsatte og jeg komme så lå vi lidt og nusset og ganske rigtig som hun hade sagt komme jeg på højkant igen også fik den ellers ikke for lidt både forfra, bagfra og fra side til sidst kunne jeg ikke mere og komme ud over hendes patter efter en lille pause spurte hun så om hun skulle massage mig på ryggen jeg sag ja tak det kan hun også godt finde ud af der var kom lidt liv forneden men ikke nok og desuden var jeg ødelagt men på den gode måde, jeg tro når alt kommer til alt var jeg hos hende nok omkring 1 time og 10-15min men kun købt en time fantastik pige om jeg kommer igen HELT SIKKER http://www.voksenlisten.dk/varmepia Thebronx 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 5. Juli, 2014 (edited) Dejligt at du bare skriver løs og laver en umiddelbar beretning uden at tænke på komma eller punktum - lidt stavefejl er der også, men det er næsten som at være der selv Redigeret 5. Juli, 2014 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 5. Juli, 2014 Skønt at høre om en dejlig oplevelse - pyt da med, at der er et par små fejl, det har jeg også. Det er jo det der viser, vi kun er mennesker - og der er plads til os alle. Det vigtigste er, at man er klar over, om kvinden eller pigen er et besøg vær. Og her er der ingen tvivl om, at varmepia, er en varm, sød kvinde der giver en god service. Så det kan vi alle bruge til noget.... Mange tak for det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 6. Juli, 2014 Mange tusind tak for din anmeldelse The Bronx, jeg er meget glad for den <3 Knus Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 18. Juli, 2014 Hejsa, ser ud som om at varmepias profil er forsvundet? Jeg havde håbet at fange hende i københavn i denne weekend, er der nogle der ved noget? Evt Pia selv? -Mo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
storefrederik 178 Skrevet 19. Juli, 2014 Som jeg husker hendes vagtskema stod der en (kort) ferie på nu. Så hun har nok deaktiveret sin profil. Mon ikke hun er tilbage i KBH næste weekend? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moriarty 121 Skrevet 19. Juli, 2014 Som jeg husker hendes vagtskema stod der en (kort) ferie på nu. Så hun har nok deaktiveret sin profil. Mon ikke hun er tilbage i KBH næste weekend? Aha, det må jeg have misset. Tak for svar :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg