Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Fik postet en semi-anmedelse inde under efterlysning, men tænkte det jo egentlig hørte bedre hjemme her. Var i går aftes på besøg hos disse to - https://annoncelight.dk/annonce/137072/2-studiner-paa-noerrebro-loerdag-og-soendag

Lad mig starte med det vigtigste - det var en rigtig god oplevelse. Det er to søde piger, der måske er mere prof end jeg fik indtrykket af, men faktum er at det er søde danske piger, hvilket er det jeg bedst kan lide. Lejligheden er meget simpel og der er det der skal til, er vist en privat lejlighed som de låner, så det er ganske diskret.

Den mørkhårde lukkede mig ind, hun er ganske almindelig, ikke vildt lækker, men helt fin :-), hun førte mig ind i soveværelset, hvor hendes veninde også var - hun er virkelig klasse. Langt lyst hår, store silikonebryster og lå klar i superfrækt undertøj. Jeg smed noget af tøjet og vi kastede os alle tre på sengen, hvor der så blev kælet og nusset, de er bestemt ikke berøringsangste overfor hinanden og deres intense kys fik hurtigt jernet op og stå.

Jeg fik tøjet af dem, den lyshårede har virkelig en lækker krop, slank og med silikonebryster der passer virkelig godt til hende. Den mørkhårde er mere almindelig, tror måske der er en fødsel der har sat lidt spor, men ikke noget der afsporede mig.

De gik i gang med at sutte min pik og det gjorde de rigtigt godt, nosser og pik fik en stor omgang og de begyndte også at lege med hinanden. Bad den mørkhårde slikke den lyshårede, mens den lyshårede suttede mig - det var rigtigt godt og jeg tror hendes støn og liderlighed var ægte.

Derefter røg der gummi på og de fik den begge i forskellige stillinger indtil jeg måtte komme udover silikonebrysterne. Efter lidt kæleri var den klar igen og der lod jeg dem sutte og lege til jeg kom igen.

En rigtig god oplevelse til en meget fair pris - de får mine anbefalinger. De er jyder og er vist kun i lejligheden indtil søndag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.