Hop til indhold

NEW I CPH...52757951...REAL PICTURES...SYDHAVN

Featured Replies

Skrevet

Annoncen var væk lidt, men nu er den der igen og endda med flere selfie-billeder. Mit gæt er at de er ægte. Men jeg er også meget interesseret i at høre om "serviceniveauet" - og selvfølgelig om jeg gætter rigtigt med billederne?

Bemærk fx at de små stjerner på den nederste del af højre side (spejlvendt på spejl-selfies) af hendes mave optræder både på selfies og på modelbillederne.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Fik du besøgt hende Tbone?

Skrevet

Fik du besøgt hende Tbone?

Nej, jeg tror hendes bryster "skuffer" da de er "gemt" på alle billeder, og for mig, betyder det noget at det er "gode" Bryster.

ikke specielt at det er 2xDD eller sådan, bare det er flotte bryster ..

Og hvis hun har det, så undre det mig de gemmes bevist på alle billeder ... Nå, må se om jeg måske skulle vove pelsen ;-)

Skrevet

Jeg besøgte hende i torsdags.

Mit første indtryk af hende var, at hun var rigtig sød. Hun er ganske høj. Formentligt lidt under 180 cm. Hendes bryster er sikkert ikke noget, der vil lokke en brystmand. Generelt vil jeg dog sige, at hendes ydre er ganske attraktivt.

Hun er meget sød og snakker et fint engelsk. Je bestilte 45 minutter til en tusse. Det virkede til, hun var ærlig med tiden. Hendes franske var i top. Masser spyt og god dybde. Ikke så meget øjenkontakt men ellers i top. Jeg nåede desværre ikke så lang tid, før min egen personlige klimaks indtraf og herefter, var jeg bare træt. Det må have været en lang dag eller sådan.

Hvor vidt jeg vil anbefale hende, ved jeg faktisk ikke. Hun er bestemt attraktiv, sød og hun viser tilstedeværelse osv. Men der er ikke noget særligt ved hende. Så selvom hun ikke er dårlig, vil jeg tro, man kan finde nogen, der kan noget mere personligt. Enten en der ha større bryster, er lavere, giver en bedre massage, er billigere eller sådan noget.

Hvor vidt billederne er rigtige, vil jeg sige, at de fleste formentligt er af hende.

Skrevet

Jeg besøgte hende i torsdags.

Mit første indtryk af hende var, at hun var rigtig sød. Hun er ganske høj. Formentligt lidt under 180 cm. Hendes bryster er sikkert ikke noget, der vil lokke en brystmand. Generelt vil jeg dog sige, at hendes ydre er ganske attraktivt.

Hun er meget sød og snakker et fint engelsk. Je bestilte 45 minutter til en tusse. Det virkede til, hun var ærlig med tiden. Hendes franske var i top. Masser spyt og god dybde. Ikke så meget øjenkontakt men ellers i top. Jeg nåede desværre ikke så lang tid, før min egen personlige klimaks indtraf og herefter, var jeg bare træt. Det må have været en lang dag eller sådan.

Hvor vidt jeg vil anbefale hende, ved jeg faktisk ikke. Hun er bestemt attraktiv, sød og hun viser tilstedeværelse osv. Men der er ikke noget særligt ved hende. Så selvom hun ikke er dårlig, vil jeg tro, man kan finde nogen, der kan noget mere personligt. Enten en der ha større bryster, er lavere, giver en bedre massage, er billigere eller sådan noget.

Hvor vidt billederne er rigtige, vil jeg sige, at de fleste formentligt er af hende.

Fint du "tog en for holdet" nu jeg ikke får nosset mig sammen  (Der gik bytur i den istedet :smile: )

Men, det lyder som en ok, oplevelse fra din side, og at pigen er Slank, og pæne (?) Bryster

- hvad ville du vurdere dem til, B/C-skål? 

Redigeret af TboneDK

Skrevet

Hej Drenge ...

Jeg var forbi hende for 1,5 uge siden og genkendte den måde annoncen var skrevet på, og ja .. ganske rigtigt.

Samme lejlighed som super dejlige Dya. De er veninder .. jeg spurgte om Dya var okey med at jeg var sammen

med hende, hvilket var i orden. (måske lidt mærkligt vil nogle syntes, men sådan er jeg bare)

Downside med knaldet var, at jeg opdagede at hun havde menstruation lol ... og min pik var smurt ind i blod.

Hun undskyldte og sagde, at hun troede den var overstået :) ... Anyway ... knaldet var et liderligt øjeblik og med

dejlig stønnen fra hendes side (woaw).

Og det er hendes billeder, jeg kan se det på hendes karakteristiske kæbe og ansigt. Vil dog sige, at billederne

ser hun bedre ud. Med makeup osv. Tror jeg fik hende, lige stået op af sengen hehe. Det var også omkring klokken

10-11 om formiddagen.

God tur drenge.

Angath

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.